Lokallagstreff, Peppes Pizza Tønsberg, 1. november kl.18:30

Anbefalte innlegg

Siste treff før hjulebordet! 

 

Vi møtes som vanlig på Peppes, ta med godt humør, en venn, ny tattis eller noe annet du vil vise frem. Alt er gøy! :D

 

Husk fri parkering i diverse gater litt unna, og at det er frivillig å spise eller drikke noe. Det er bare viktig å komme!

 

Håper å se mange nye og gamle medlemmer, og si fra hvis jeg skal ta med skiltplater og/eller klistremerker. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg komme med forslag til alternativt møtested? Pizzanini i Horten? (#20 er bare elsk :x )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer :)

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Kan jeg komme med forslag til alternativt møtested? Pizzanini i Horten? (#20 er bare elsk :x )

Hvis du dukker opp, har du et VACN Rudskogen klistremerke ekstra? Fikk ikke og glemte å få med meg på Rudskogen :( Skulle hatt et i go'permen til bilen :P 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Kan jeg komme med forslag til alternativt møtested? Pizzanini i Horten? (#20 er bare elsk :x )

Klart du kan! Men litt kort frist, så vi får legge inn det på ønskelista for 2019! :)

Forøvrig helt enig i at #20 er digg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort oppsummering av torsdagens treff: 11 glade mennesker til pizza og ljug! Fin kveld med besøk av Thomas og Frank, til og med! Og stolte kunne vi slå fast at enklte rundt bordene hadde fått sin bil med i VACN-kalenderen for 2019! Slett ikke verst!

November2018_1.jpg

November2018_2.jpg

November2018_3.jpg

November2018_6.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.