Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe en bensin 6-trinns 01E delekasse, dvs trenger ikke være 100% i orden. Defekt framdiff, går ikke skikkelig i 1. og 2. gir, knust hus el.l. er helt greit. Alt av interesse :-)  

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har ei CBL i deler. Hva trenger du? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ønsker å kjøpe en Torsen diff..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en Defekt CMG kasse om det skulle være interessert. Skjedd et eller annet i framdiffen. Rast lager, skadet drev.. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Vi har ei CBL i deler. Hva trenger du? :)

 

Beklager seint svar, men fikk tak i en delekasse. Trenger kanskje flere deler til en annen kasse, men har ikke plukket opp den så litt usikker på hva som trengs. Må bytte 3. gir i alle fall, men mulig det er mer som er gåent. Har dere hele kassen i deler eller?

 
 
lagt til 0 minutter senere
 
Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Har en Defekt CMG kasse om det skulle være interessert. Skjedd et eller annet i framdiffen. Rast lager, skadet drev.. 

 

Er du sikker på at resten av kassen er OK?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Beklager seint svar, men fikk tak i en delekasse. Trenger kanskje flere deler til en annen kasse, men har ikke plukket opp den så litt usikker på hva som trengs. Må bytte 3. gir i alle fall, men mulig det er mer som er gåent. Har dere hele kassen i deler eller?

 
 
lagt til 0 minutter senere
 

 

Er du sikker på at resten av kassen er OK?

 Nei det vet jeg ikke. Solgte den i tro om at den var i orden. Ny eier kjørte den utav garasjen og da rasa lager i diffen forran.. Så han fikk en annen jeg hadde.. Men skal ta av lokket og se.. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.