Audi A4 B5 2001 TSQ Sedan Selges

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Grunnet for mange prosjekter og for lite tid, så selges bruksbilen. Det har gått litt for mange penger ut på den istedet for de to andre bilene jeg helst skulle ha gjort noe med. Så kjøp av en annen bil blir nå sterkt vurdert. Den selges som rep objekt, men stort sett alle delene som trengs følger med. 

 

Km-stand : 247000.

Farge : Svart med en anelse antrasitt skjær.

Interiør : Grått Recaro(samme som RS4). RS4 ratt. 

 

Det meste av info finnes i denne linken:

 

Ellers er det bare å spørre. 

 

Ting som jeg vet må utbedres:

Bytte reg.reim og vannpumpe, deler følger med.

Bytte indre drivledd venstre foran, del følger med.

Bytte en ABS føler, aner ikke hvilken, del følger ikke med.

Bytte bunnpanne, deler følger med. 

Sjekke eksos da jeg tror den har sklidd fra hverandre i en skjøt. Det brummer en del. 

Førerdør kan ikke åpnes utenfra, fant det ut idag(21.11.18). Fant ut at det var kulden som er årsaken. 

Fikk ikke lest av feilkoder. Fikk kontakt med bilen men kom ikke videre. Ble fortalt at det mest sannsynlig var kontakten i bilen som var problemet(Møller som fortalte dette). Har ikke fått sjekket dette opp selv.

Passasjerdør foran går tungt.

Bytte cd spiller.

Står at bremseklosser er utslitt men det er kun brudd i ledning venstre foran. 

Understellet ble gått over av ett verksted i nærheten og de hadde kun en foring bak å påpeke. Men denne måtte ikke skiftes. Kanskje til EU-Kontroll om 2.5 år. 

Ikke mye rust, men noe finnes. Nederst på førerdør, bakluke, framskjermer og litt på kantene under kanalen.

 

Bilen er EU-Godkjent til 05.2019 + 2mnd. 

Godkjent med senk og felg. 

Mye ekstraustyr. 

Selges med Audi V8 16x8 et 35 felger på Bridgestone piggdekk, og to sett med sommerfelger.

ASA DM3 18x8/9 liten bulk i en framfelg, slipper luft. 

TSW 18x8, se link under. 

 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=102880529

 

Tenkte meg 30.000,- for alt dette. Tar man bort pris på deler og felger så er dette en billig bil. Denne trenger kun litt OCD for å bli tipp topp, men det har jeg dessverre ikke tid eller mulighet til å få til. Selges kun samlet da jeg trenger å få igjen noe plass i garasjen. Hååååper noen i VACN kan få denne tilbake i den standen den fortjener. 

 

Ta kontakt på 97544312 for spørsmål og bilder. Selges helst til noen som vil ta godt vare på den!

 

IMG_1293.JPG

PQFY2385.JPG

RUTX5524.PNG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selges for 23.000kr uten felger, kun stående på vinterhjul om det er interessant. 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert. Var kun kulden som gjør at døra fryser, så den ikke lar seg åpne utenfra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.