Allroad C5 karosseri vs C5 A6

Anbefalte innlegg

trenger nytt panser til en 2000 Allroad. med min flaks så passer vel ikke A6 panser... eller..??

ellers hvilke karosserideler passer overens på disser?  noen som vet :)

 

 

46425145_273774093488322_2061300301662519296_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant for litt tid siden ut at dørene på A6 er helt like bortsett fra at Allroad ikke har lister midt på døra, så A6 dører passer derfor ikke... De har hull til listene.

Også er det ikke facelift på Allroad så du må finne et panser fra en A6 fra 97-98 ish. Altså de som panseret går rundt hele grillen.  Pga dette passer heller ikke frontlykter fra facelift A6. 

Er vel egentlig kun panser og bakluka som er lik... 

 
 
lagt til 1 minutter senere
 

Innvendig er det meste likt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Fant for litt tid siden ut at dørene på A6 er helt like bortsett fra at Allroad ikke har lister midt på døra, så A6 dører passer derfor ikke... De har hull til listene.

Også er det ikke facelift på Allroad så du må finne et panser fra en A6 fra 97-98 ish. Altså de som panseret går rundt hele grillen.  Pga dette passer heller ikke frontlykter fra facelift A6. 

Er vel egentlig kun panser og bakluka som er lik... 

 
 
lagt til 1 minutter senere
 

Innvendig er det meste likt

 

Ja du fikk høre det, jeg har kjøpt 4 dører som jeg ikke får brukt :p 

 

Ligger masse Allroaddeler på finn.no 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har kjøpt alle fire kan du vel i utgangspunktet bruke de da.... Er vel ikke et menneske på jord som hadde lagt merke til at det var lister på den... 

Blir jo litt som Audi S6 C5. Den har skinker på bunn av dørene og lister på dørene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hvis du har kjøpt alle fire kan du vel i utgangspunktet bruke de da.... Er vel ikke et menneske på jord som hadde lagt merke til at det var lister på den... 

Blir jo litt som Audi S6 C5. Den har skinker på bunn av dørene og lister på dørene.

 

Ja jeg kan, men jeg veit at det kommer til å irritere meg, HVER gang jeg ser en annen Allroad. Er finere uten også så.. heh. Får prøve å selge de først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja , ser den. Så lenge du har ett helt sett med 4 dører bør det vel være mulig å få solgt de vel. Men ta å kikk litt på s6 , for det gjør faktisk ingen ting om det er lister. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, akkurat den følesen av å blir irritert hver gang du ser det har jeg prøvd (feil plassert emblem). Trodde det skulle bil bedre og irritasjonen skulle ta bli mindre og mindre. Det ble det ikke i det heletatt... Lykke til med salget!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

supert :)

svigersen har en 2001 A6 før facelift stående. må sjekke om panseret er bra på den..

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.