#1 Skrevet November 22, 2018 trenger nytt panser til en 2000 Allroad. med min flaks så passer vel ikke A6 panser... eller..?? ellers hvilke karosserideler passer overens på disser? noen som vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2018 Fant for litt tid siden ut at dørene på A6 er helt like bortsett fra at Allroad ikke har lister midt på døra, så A6 dører passer derfor ikke... De har hull til listene. Også er det ikke facelift på Allroad så du må finne et panser fra en A6 fra 97-98 ish. Altså de som panseret går rundt hele grillen. Pga dette passer heller ikke frontlykter fra facelift A6. Er vel egentlig kun panser og bakluka som er lik... lagt til 1 minutter senere Innvendig er det meste likt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2018 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 2 timer siden, Tom Rune Finnekåsa skrev: Fant for litt tid siden ut at dørene på A6 er helt like bortsett fra at Allroad ikke har lister midt på døra, så A6 dører passer derfor ikke... De har hull til listene. Også er det ikke facelift på Allroad så du må finne et panser fra en A6 fra 97-98 ish. Altså de som panseret går rundt hele grillen. Pga dette passer heller ikke frontlykter fra facelift A6. Er vel egentlig kun panser og bakluka som er lik... lagt til 1 minutter senere Innvendig er det meste likt Ja du fikk høre det, jeg har kjøpt 4 dører som jeg ikke får brukt :p Ligger masse Allroaddeler på finn.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2018 Hvis du har kjøpt alle fire kan du vel i utgangspunktet bruke de da.... Er vel ikke et menneske på jord som hadde lagt merke til at det var lister på den... Blir jo litt som Audi S6 C5. Den har skinker på bunn av dørene og lister på dørene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 18 timer siden, Tom Rune Finnekåsa skrev: Hvis du har kjøpt alle fire kan du vel i utgangspunktet bruke de da.... Er vel ikke et menneske på jord som hadde lagt merke til at det var lister på den... Blir jo litt som Audi S6 C5. Den har skinker på bunn av dørene og lister på dørene. Ja jeg kan, men jeg veit at det kommer til å irritere meg, HVER gang jeg ser en annen Allroad. Er finere uten også så.. heh. Får prøve å selge de først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2018 Ja , ser den. Så lenge du har ett helt sett med 4 dører bør det vel være mulig å få solgt de vel. Men ta å kikk litt på s6 , for det gjør faktisk ingen ting om det er lister. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 24, 2018 Ja, akkurat den følesen av å blir irritert hver gang du ser det har jeg prøvd (feil plassert emblem). Trodde det skulle bil bedre og irritasjonen skulle ta bli mindre og mindre. Det ble det ikke i det heletatt... Lykke til med salget! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 25, 2018 supert svigersen har en 2001 A6 før facelift stående. må sjekke om panseret er bra på den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...