Noen som vil bytte Audi mot en mb Vito 638

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en mb Vito 2000mod som jeg har holdt på med ei god beite nå. Denne var utrolig sliten når jeg kjøpte den, har "strekt" den opp for å få den EU godkjent og tanken var at jeg skulle ha en billig bil som var i god stand som jeg skulle bruke som "cross-bil" da guttungen kjører motorcross. 

Bilen var på EU kontroll for ca 4 uker siden og har kun 1 feil. Dette er å få godkjent senkefjører i vognkortet. 

Jeg var på biltilsynet forrige tirsdag for å godkjenne. Han sa alt var i orden , skulle betale. Da han kom og sa at bilen manglet selvoppretting ved fullt rattutslag.....

Måtte derfor avskilte bilen og da blei jeg så lei! ..

Vurderer derfor å bytte bilen i en annen bil om noen er inntressert. 

Da helst en A6 C5 /Allroad evt. A4 B5 eller B6. 

 

Bilen har gått 178 000km  

Er 110cdi automat.

Bilen er ikke noe strøken, men den har en bra helhet og det er flunka nye bremser foran og bak og det er byttet bremserør foran og bak. Og det meste av rust er tatt. 

Følger med gode sommer og vinterhjul. 

Har sota fram vinduer. Og noe ekstra deler liggende. 

Bilen har vært handikap bil . Den er registrert for 9 seter, men det er kun 3 seter foran i bilen. 

Den er et bra utgangspunkt for en som vil ha en billig kassebil med muligheter for å sette inn ett eller flere seter bak. 

Så for meg en bytte pris på rundt 15 000kr 

IMG_20181031_164400.jpg

IMG_20181031_164403.jpg

 
 
lagt til 3 minutter senere
 

IMG_20181031_164347.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.