SubZero 2019 - Vurrusjøen Ice-Way 8. - 10. februar 2019

Anbefalte innlegg

Ser ikke lovende ut. Var bra forhold på begge banene i Ljusnedalen nå i helgen.

På tide å flytte treffet tilbake dit?

 

image.png.f4654fd5912448eb3c177f93a2aaae9f.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ljusnedal tror jeg er et bra alternativ ja. Kan være greit å klekke ut en back up visst det blir samme situasjon som ifjor på vurrusjøen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er på ballen. Det er meldt kaldere vær på Vurrusjøen utover uken, men vi har alternativer i bakhånd. Ikke gjør noen avbestillinger eller lignende enda er dere greie. Vi skal få til treff i år også. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei jeg avbestiller ikke overnattinga før alt er endelig avklart :p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gode nyheter reise fort. Vi ligger tett på og følger med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden åpningshelgen deres gikk av stabelen helgen som var og temperaturen er meldt mellom -10 og -15 de neste 10 dagene, så har vi bestemt oss for at vi avholder treffet på Vurrusjøen som planlagt. Det har vært jobbet med alternativer, så vi har hatt ganske god kontroll. Vi gleder oss til å kjøre på Vurrusjøen om tre uker, håper å se så mange av dere der som mulig! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sekretariatet blir på hotellet, og ikke i Gammelstua som det står i artikkelen. Artikkelen oppdateres senere i kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får en del spørsmål på facebook om vi vet av overnatting eller om det er fult på Femundtunet. Dessverre sitter ikke jeg eller vi på denne informasjonen, så det må sjekkes direkte med Femundtunet. Om det er fult der vil jeg anbefale at det sjekkes http://femundengerdal.no/bo da denne siden lister opp det som er av overnattingssteder i området. Spre gjerne dette til deres bekjente som skal på treffet og ikke har fått plass enda. :) Litt over en uke til det går av stabelen nå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen vil ha leilighet nr 17 så er det bare å kontakte Rolf på Femundtunet. Jeg kommer ikke alikevel så jeg avbestilte den isted. Men han virket litt irritert for at jeg avbestilte så seint, så jeg skreiv at jeg kunne formidle det videre her at den er ledig. Send videre om noen vet om noen som trenger leiligheten 👍👍

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Engerdal Speiderforening vil ha åpent brakken på isen under treffet, så der kan man få seg en vaffel og litt kaffe mellom heatene. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par dager igjen til SubZero19! Yr melder -6 til -1 over helgen, så det blir ikke superkaldt. Er alle klare? :D

Vi gleder oss!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kan tenke seg å bidra litt å være frivillig på treffet til helgen? Vi har litt frafall av funksjonærer. Trenger folk til tauebiler og påslipp. Send meg en PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at sekretariat og teknisk gjøres på Femundtunet i helgen. Vi åpner nå klokken 08.00 i matsalen ved resepsjonen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en tråd på forumet hvor vi kan legge ut litt bilder og div fra kjøringen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Er det en tråd på forumet hvor vi kan legge ut litt bilder og div fra kjøringen? :)

 

 - Opprettet denne for alle. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilbakemeldingstråd finnes nå her:

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.