Hvor får jeg original olje og filter til ZF automat?

Anbefalte innlegg

Trenger olje litt kjapt til 2006 A6 Avant 2,7TDiq

HXM kasse fra ZF, trenger oljeskift-kit med olje, filter etc

Gode tips mottas :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte med Møller, her koster det kr 8092,- for olje til kassen med 10% rabatt, da er ikke filter, pakning etc med.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HÆÆÆ!!?? går det 100l olje på den kassa?

Eurodel.no har filter hvertfall, bare noen få hundrelapper for filter og pakninger følge med. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Saftige prisforskjeller ute å går hvis man sammenligner Møller mot billigste alternativ på Autodoc. Der får jeg opp ulike oljeskift-sett for 6tr automat.

Selv om jeg legger in reg nr får jeg opp forskjellige girkasse-koder og ulike sett.

Sett med original olje fra zf, filter, pakning & magneter til rundt 5000 og samme sett men andre leverandører av olje til ned mot 2500,-

Finner ikke zf-olje til min HXM-kasse så skal jeg handle kit md riktig filter hos Autodoc så må det bli uoriginal olje.

 

Usikker på hvor nøye dette er på disse kassene?

 

Ingen som vet om nettbutikk som leverer fullt kit og kjapt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

HÆÆÆ!!?? går det 100l olje på den kassa?

Eurodel.no har filter hvertfall, bare noen få hundrelapper for filter og pakninger følge med. 

Møller skal ha 999,-pr liter md 10% rabatt. Er beregna 9 liter, men regner ikke med jeg får tappa ned så mye.

Ser filtersett md pakning på Eurodel men må ha olje også.

Hører Autodoc kan bruke bortimot 2 uker på å få frem deler til kunde, er det slik med Eurodel også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handla orginal olje, filter og pakning fra ECS til en brøkdel av prisen til møller sist jeg tok oljeskift:) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Handla orginal olje, filter og pakning fra ECS til en brøkdel av prisen til møller sist jeg tok oljeskift:) 

ECS tuning? De har ikke a6 2,7 tdi, da må jeg evt få olje derfra og resten et annet sted. Lang leveringstid?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eurodel kan være litt trege ja, men 14 dager går det nok ikke. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

ECS tuning? De har ikke a6 2,7 tdi, da må jeg evt få olje derfra og resten et annet sted. Lang leveringstid?

 Er vel muligens samme girkasse på bensin modellene som de har der borte?:) 

Tar et par uker og frakta er ganske dyr, så lønner seg å handle litt annet du trenger samtidig:)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har zf olje som jeg brukte på min 2006 a6 som du kan få kjøpe, holder til et oljeskift med filterbytte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekket hva Møller tar for hele skiftet? 

 

På min dsg (2013 A6 3.0tdi) tar de ca 5500,- alt inkludert...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.