Anbefalte innlegg

Jeg skal handle inn litt nytt bilpleie og trenger Meg. #105 og #205 1L. flasker.

Noen som vet hvem som selger disse produktene i Norge bortsett fra Norsk Prol?

 

Jeg synes Norsk Prol hadde litt stive priser, særlig sammenlignet med UK/US.

Tar også gjerne imot tips hvis noen selger her på forumet eller noen som vet om et firma i utlandet som har gode priser og frakt.

Har forsøkt med detailing.com og autogeek.com men de har høye fraktpriser (ca 600,-)

Har også sjekket jetcarrier og der havner jeg på ca det samme (500,-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Panvulk as også "importerer" dette.  Jeg har truffet de på et par messer og fått til en ganske grei pris - der og da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk på slimsdetailing.co.uk 

Litt mer edrulige priser der. Virker som Norsk Prol/Panvulk ikke har helt bakkekontakt ift prisbildet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips  :)

Panvulk kunne desverre ikke skaffe #105 og #205.

Hadde helt glemt Slims Detailing! Har handlet der før og skal sjekke der igjen nå  ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er noen som lurer på det samme jeg gjorde så kan jeg trygt anbefale Elite Car Care i England  (www.elitecarcare.co.uk)

De hadde liters flasker med 105 og 205 til halve prisen i Norge og frakt koster £18.00 med DHL (4 dager hjem på døra i Norge).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske rart at de de operer med så stor overpris på Meguiars i Norge. Spesielt når så mange av oss handler på nettet i utlandet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt så virker det som om de ikke tar inn over seg prisbildet/utfordringen og lever i sin egen boble! Bra utvalg i UK av butikker så det er mye å hente der! 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.