#1 Skrevet Desember 17, 2018 Jeg skal handle inn litt nytt bilpleie og trenger Meg. #105 og #205 1L. flasker. Noen som vet hvem som selger disse produktene i Norge bortsett fra Norsk Prol? Jeg synes Norsk Prol hadde litt stive priser, særlig sammenlignet med UK/US. Tar også gjerne imot tips hvis noen selger her på forumet eller noen som vet om et firma i utlandet som har gode priser og frakt. Har forsøkt med detailing.com og autogeek.com men de har høye fraktpriser (ca 600,-) Har også sjekket jetcarrier og der havner jeg på ca det samme (500,-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2018 Tror Panvulk as også "importerer" dette. Jeg har truffet de på et par messer og fått til en ganske grei pris - der og da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2018 Sjekk på slimsdetailing.co.uk Litt mer edrulige priser der. Virker som Norsk Prol/Panvulk ikke har helt bakkekontakt ift prisbildet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2018 Takker for tips Panvulk kunne desverre ikke skaffe #105 og #205. Hadde helt glemt Slims Detailing! Har handlet der før og skal sjekke der igjen nå 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2019 Hvis det er noen som lurer på det samme jeg gjorde så kan jeg trygt anbefale Elite Car Care i England (www.elitecarcare.co.uk) De hadde liters flasker med 105 og 205 til halve prisen i Norge og frakt koster £18.00 med DHL (4 dager hjem på døra i Norge). 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2019 Ganske rart at de de operer med så stor overpris på Meguiars i Norge. Spesielt når så mange av oss handler på nettet i utlandet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 5, 2019 (endret) Som nevnt så virker det som om de ikke tar inn over seg prisbildet/utfordringen og lever i sin egen boble! Bra utvalg i UK av butikker så det er mye å hente der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...