#1 Skrevet Januar 21, 2019 (endret) Heisann. Jeg har nettopp hatt bilen på EU-kontroll hvor jeg fikk feilmelding på innpresset på felgene både foran og bak. Vognkortet har ET49. Stemmer det at man ha 7,5 i avvik, og at jeg kan ha Innpress på et sted mellom 41,5 og 56,5? Jeg har per i dag 225/45-18" Hakkapeliitta vinterdekk som er i god stand, som står på PH Edition II Turbin. Jeg har kikket litt på finn.no etter felger, slik at jeg kan legge over de 18" Hakkapeliitta-dekkene som står på i dag. Jeg har sett litt på tilbud på komplette vinterhjul, hvor jeg har funnet kule sett til 7990,- hos Dekk24. Ønsker helst å kun kjøpe felger, men om det finnes gode tilbud på komplette vinterhjul kan jo dette være noe å vurdere... Jeg lurer derfor på om noen har et godt tips til brukte eller nye felger som kler en Touran 2012 til en ikke alt for gal pris? (+-3000,-) Gjerne billigst mulig, da jeg egentlig er fornøyd med felgene og dekkene jeg har i dag PS: ønsker at bilen skal se bra ut. info: Boltsirkel: 5x112 Orginal ET: 49 Orginal Nav: 57,1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 21, 2019 Ja det stemmer at man kan forandre +/- ET15 pr aksel, 7.5 pr felg. Hva er ET på felgene du har i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 21.1.2019 den 21.44, Thomas Toget Pedersen skrev: Ja det stemmer at man kan forandre +/- ET15 pr aksel, 7.5 pr felg. Hva er ET på felgene du har i dag? Takk for svar, var ET40. Nå har jeg fått fikset meg nye felger med passende Innpress. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...