Hjelp til valg av felger til Touran 2012

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har nettopp hatt bilen på EU-kontroll hvor jeg fikk feilmelding på innpresset på felgene både foran og bak: gråter :. Vognkortet har ET49. Stemmer det at man ha 7,5 i avvik, og at jeg kan ha Innpress på et sted mellom 41,5 og 56,5? Jeg har per i dag 225/45-18" Hakkapeliitta vinterdekk som er i god stand, som står på PH Edition II Turbin. Jeg har kikket litt på finn.no etter felger, slik at jeg kan legge over de 18" Hakkapeliitta-dekkene som står på i dag. Jeg har sett litt på tilbud på komplette vinterhjul, hvor jeg har funnet kule sett til 7990,- hos Dekk24. Ønsker helst å kun kjøpe felger, men om det finnes gode tilbud på komplette vinterhjul kan jo dette være noe å vurdere...

 

Jeg lurer derfor på om noen har et godt tips til brukte eller nye felger som kler en Touran 2012 til en ikke alt for gal pris? (+-3000,-: klø :Gjerne billigst mulig, da jeg egentlig er fornøyd med felgene og dekkene jeg har i dag : bh : PS: ønsker at bilen skal se bra ut.

 

 

info:

Boltsirkel: 5x112

Orginal ET: 49

Orginal Nav: 57,1

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det stemmer at man kan forandre +/- ET15 pr aksel, 7.5 pr felg. 

Hva er ET på felgene du har i dag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Ja det stemmer at man kan forandre +/- ET15 pr aksel, 7.5 pr felg. 

Hva er ET på felgene du har i dag?

Takk for svar, var ET40.

Nå har jeg fått fikset meg nye felger med passende Innpress.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.