Anbefalte innlegg

Sitter her og er litt vemodig på en lørdag... Vi er en god del medlemmer her oppe i nord, men aktiviteten er ikke noe særlig å skryte av. Er det noen treff som ikke blir annonsert her på forumet jeg ikke vet om, eller er det faktisk ingen aktivitet?

 

Tenkte vi kunne bruke denne tråden for å få en ny start på aktivitet her oppe. Tips og innspill kan skrives i kommentarfeltet.

 

Selv tenker jeg vi kunne møttes på en fast dag i måneden og prate skjit, drikke kaffe, skru bil og leke med Vag-com på en parkeringsplass eller en garasje om noen har. Personlig holder jeg til i Tromsø og på Bardufoss, men kjører gledelig for å møte likesinnede folk.

 

Håper inderlig vi får igang litt aktivitet igjen og gleder meg til å møte flere VAG-interesserte. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter denne fult ut, tror det har blitt veldig lite organisert aktivitet nordpå. Vi ønsker oss mye mer. Om du eller andre som leser her ønsker å drive i gang lokallaget, så ta gjerne kontakt med @Joakim Rasmussen Goin for info og veiledning til lokallag. Det å få til lokale treff en gang i året eller mer på f.eks NAF-banen på Aspelund eller i Tromsø hadde ikke vært dumt. :)

Jeg kommer på meetup eller treff eller dekkspark om jeg er hjemme en tur og det passer. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.