bygge om min golf 2 16v kr til 16v abf . vil også ta dashbord fra golf 3 inn i golf 2

Anbefalte innlegg

hei lurte på om noen har noe erfaring med dette . skal bygge om bilen til 16v abf fra golf 3 . då vurderer å ta dashbord også . 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen erfaring selv, men har en bil med både motor og dash som du beskriver, så det er mulig å få til :D  Du får litt trøbbel med sveivene til vinduene, så du må enten korte inn sveiven eller montere el.vinduer :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde forsåvidt være mulig å godkjenne også :) Start dialog med SVV før du begynner å bygge så er de som regel medgjørlige :D Håper du lager prosjekttråd hvis du setter igang! :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fullt mulig å godkjenne.  Om du vil spare deg masse arbeid så kan du få kjøpe min :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

min er alerde godkjent med 16v. står kr i den nå 

 
 
lagt til 1 minutter senere
 
Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Ingen erfaring selv, men har en bil med både motor og dash som du beskriver, så det er mulig å få til :D  Du får litt trøbbel med sveivene til vinduene, så du må enten korte inn sveiven eller montere el.vinduer :) 

ok så litt på det nå på goggel . men må få korta inn sveiva på en eller annen måte 

 
 
lagt til 3 minutter senere
 
Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Burde forsåvidt være mulig å godkjenne også :) Start dialog med SVV før du begynner å bygge så er de som regel medgjørlige :D Håper du lager prosjekttråd hvis du setter igang! :D 

ja min er 16v kr fra før av så. ja er desvere ikke så flink til det.  men skal prøve 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Ingen erfaring selv, men har en bil med både motor og dash som du beskriver, så det er mulig å få til :D  Du får litt trøbbel med sveivene til vinduene, så du må enten korte inn sveiven eller montere el.vinduer :) 

har du noe bilder innvendig fra bilen din ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe spesielt du vil ha bilder av ?

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Noe spesielt du vil ha bilder av ?

 

er vell mest intrisert i selve dashbord og sånn egentlig  fra siden og alt . og fra front ruta og ned mot torpedo vegen 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.