Hvilke understellsbehandling bør man velge? (Tips til verksteder i Sørøst-Norge?)

Anbefalte innlegg

Synes det er så mange forskjellige merker å velge mellom. Tectyl, Dinitrol, Mercasol osv.

 

Kan noen dele noen erfaringer med hva som er best?

 

Vurderer understellsbehandling av min Audi A6 C7 2012 3.0TdiQ. Den ser veldig fin ut under, men føler det er på tide med litt ekstra beskyttelse mot veisalt osv. Tror ikke bilen har blitt behandlet tidligere. Men er veldig mye deksler under hele bilen som beskytter.

 

Noen tips til verksteder som gjør jobben skikkelig? Regner med de demonterer alt av deksler osv, og er nøye.

 

Sørøst-Norge, gjerne Telemark/Vestfold.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring er at det meste gjør samme jobb ganske så likt, forskjellen er ofte større på hvor nøye den som legger det er.

 

Men, har du brukt bil vil jeg anbefale Fluid Film, det hefter best på brukt. På nybil eller om du sandblåser bruktbil, så kan jeg anbefale Mercasol. Har hatt det på de 4 siste nybilene mine. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.