Førersete S4 C4 (Lyst stoff, Quattro-skrift og elektrisk)

Anbefalte innlegg

Heihei! 

 

Noen som har ett elektrisk førersete i lyst stoff med Quattro skrift på? Mitt er begynt å bli veeldig slitt, så kunne tenkt meg å fått tak i ett nytt ett. 

 

Er også interessert i bunndel av baksete til Avant. (Mitt har fått kjenne på det å ha for stort batteri under der en gang i tiden)

 

Send gjerne bilde :)

 

-Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Komplett interiør kan også være av interesse hvis det ikke er ønskelig å selge deler av det :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump'er denne :) Begynner å gå i oppløsning det setet mitt nå hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjelden combo du er ute etter der tror jeg gitt. 9_9 Sikkert ikke interessant og litt langt unna , men har to el stoler i lyst skinn (comfort) som bare står og støver ned. 

 

EDIT: når jeg tenker meg om har jeg to el sport stoler også, lyst skinn, men disse er litt mere fillete.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er nok ingen lett combo å finne det her har jeg merket 😅 Takker for tilbudet, men jeg ønsker å holde denne original innvending :)  

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.