#1 Skrevet Mars 2, 2019 Heihei! Noen som har ett elektrisk førersete i lyst stoff med Quattro skrift på? Mitt er begynt å bli veeldig slitt, så kunne tenkt meg å fått tak i ett nytt ett. Er også interessert i bunndel av baksete til Avant. (Mitt har fått kjenne på det å ha for stort batteri under der en gang i tiden) Send gjerne bilde -Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2019 Komplett interiør kan også være av interesse hvis det ikke er ønskelig å selge deler av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2020 Bump'er denne Begynner å gå i oppløsning det setet mitt nå hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2020 (endret) Sjelden combo du er ute etter der tror jeg gitt. Sikkert ikke interessant og litt langt unna , men har to el stoler i lyst skinn (comfort) som bare står og støver ned. EDIT: når jeg tenker meg om har jeg to el sport stoler også, lyst skinn, men disse er litt mere fillete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2020 Ja, det er nok ingen lett combo å finne det her har jeg merket 😅 Takker for tilbudet, men jeg ønsker å holde denne original innvending 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...