VACN Vestlandstreffet 19 - Haugesund, Årabrot Gokartbane

Recommended Posts

treffdatotid.thumb.jpg.9ee1ecc697a581d595c856056e34a05c.jpg

 

Da er det påtide å sparke igang treffsesongen! 

 

I år, som årene før, arrangerer Haugesund lokallag banekjøringstreff på Årabrot Gokartbane. På lørdag den 4.mai er det bare å vri om nøkkelen, og sette kursen mot Haugesund for en fartsfylt og sosial dag! 

 

For de som ønsker å kjøre på bane så koster dette 300kr (kun for medlemmer). Vi gjør alt vi kan for å ha på plass VIPPS innen treffet, men vi tar også imot kontant betaling. Alle er selvfølgelig velkomne som tilskuere :) Banen er åpen fra kl 12 til 16, så her får dere masse tid på banen!  Etter endt banekjøring så setter vi kursen mot Aksdal Bil, der vi fyrer opp grillen for en matbit og dekksparking. (Ta med egen mat. Vi stiller med varm grill! :) )

 

For tilreisende så vil det bli skiltet godt både for de som kommer fra nord, og de som kommer fra sør! :D Håper å få masse besøkende fra andre lokallag også!  Banen har gateadresse: Jovegen 35

 

Reglement er det samme som ifjor: 

* Prøveskilt er ikke tillatt (KUN gateregistrerte biler slippes ut på banen)

* Drifting og herjing = Svart flagg

* Kjøring på curbs skal ikke forekomme

* Hjelmpåbud ute på banen

* Maks en passasjer i bilen

* Løse gjenstander skal fjernes fra bil (f.eks flasker, verktøy osv)

* Vegtrafikkloven gjelder på banen

 

Ellers så må bilene igjennom en teknisk kontroll. Her anbefaler vi at dere sjekker kokepunkt på bremsevæske FØR treffet :) 

 

Kommer DU ? :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stille sterkare enn noen gong🤘

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiller med S6. Dette blir knallgøy ! Har vi et kontonummer som det er mulig å forhåndsbetale for startkontigenten til ? Noterer navn på innbetalingen da . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipper vi bruker et eget VIPPS nummer til det :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er på jobb, men prøver nok å ta turen bortom ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mange som kommer langveisfra på treff da ? :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begynner å nærme seg med stormskritt nå! Vi er på jakt etter ett par stk som kan bidra på treffet med bla. påslipp, teknisk osv. Noen som ønsker å hive seg på med en gang ? :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blir ingen kjøring på meg i år. Så kan hjelpe til med et eller annet jeg👌🏻

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er beklagelig på jobb, så tror ikke jeg klarer mer enn å kanskje stikke innom en tur..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tar turen så sant jeg ikke er offshore :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg kan bidra med et eller annet . Teknisk kanskje men skal kjøre litt også.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan godt hjelpe til med teknisk og påslipp mens bilen får hvile litt 😊

 
 
lagt til 1 minutter senere
 
Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Blir ingen kjøring på meg i år. Så kan hjelpe til med et eller annet jeg👌🏻

@Leif Andre Johannessen Lie hut dæ utpå med allroad'n, har hørt at de her 2.5tdi'an e gla i turtall og skamkjøring 👌

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikke mange dagene igjen nå! :D Anbefaler de av dere som skal utpå banen å sjekke bremsevæske! :) Husk: Vi slipper ikke utpå biler med for lavt kokepunkt på bremsevæske :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morsomt med filmer Heine! :D
Var litt sen me å komme meg bort da jeg jobber nattskift nå, så rakk ikke bort mens du var der desverre :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.