Lokallagstreff 4. april 18.30, Peppes pizza Tønsberg

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

 

easter-bunny-visits-the-audi-forum-deliv

 

Vi tar siste 'innemøte' på Peppes før sommeren, eller i det minste før påskeharen kommer!

Møt opp for sladder og bilprat, god pizza og nye og gamle venner. 

 

Har du en venn eller kjæreste du vil ta med, så er det alltid plass til flere!  

Vi har ikke spiseplikt, så kom selv om du har fått middag av mamma eller en tilfeldig person på en bensinstasjon.. 

 

Husk at det er fri parkering i gatene omkring på oversiden av Nedre Langgate, det er ingen grunn til å fore automatene hvis du ikke er dårlig til beins, da!

 

Ønsker du skiltplater eller klistremerker, så gi beskjed, så tar jeg med! 

 

Håper å se mange nye og gamle medlemmer, og si fra i tråden om du kommer! 

 

DZrGcZ8VwAA1SUI.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så var det denne 5 skift ordningen da. Jobber ettermiddag denne dagen, så vi kan dessverre ikke komme. : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut som vi blir en 11-12 stk på Peppes, så jeg håper vi kan få booket møterommet oppe slik at vi kan sitte for oss selv. ☺

 

Har booket bord til 12 pers i restauranten til Peppes da møterommet var opptatt, så vet dere det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer au! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bord ble bestilt til 12 glade sjeler, men jammen dukket det ikke opp hele 16 stk! :glad:

En stor takk til Peppes som i alle år har huset oss og våre faste månedstreff både på godt og vondt. Nå går ferden videre til Groovy Diner på Kilden og vi håper på like bra oppmøte fremover! Vi sees atter igjen til VÅRMØNSTRING torsdag 2. mai for mat på Groovy og en biltur i distriktet. Info kommer. 

 

Takk til alle som møtte opp i kveld! Jeg storkoste meg, og det var jammen høy stemning rundt alle bord! Knallbra! : ja :

Bildebevis for kvelden (sorry blury av dere, Joakim og Ole Petter!)!

 

Vi sees! ☺

 

 

 

 

April_2019_1.jpg

April_2019_2.jpg

April_2019_3.jpg

April_2019_4.jpg

April_2019_5.jpg

April_2019_6.jpg

April_2019_7.jpg

April_2019_8.jpg

April_2019_9.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe god stemning i kveld! Takk for et flott treff, gleder meg til MAI :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om ikke jeg må prøve å få med meg neste treff der da👍. Det hørtes artig ut med biltur også da😃

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Spørs om ikke jeg må prøve å få med meg neste treff der da👍. Det hørtes artig ut med biltur også da😃

 

Veldig hyggelig om du prøver deg! ☺ Kan love at det alltid er artig med så mange fine biler på tur sammen! : ja :

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.