Produksjon av gulvmatter m/tekst og logo

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som vet om det finnes noen som syr gulvmatter (til bil) på mål og med tekst/logo her på Haugalandet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg leverte interiøret mitt til en Litauer som holder til i stavanger. Han sydde om å lagde det meste. Kan sette deg i kontakt med han om du vil?:) Veldig flink kar👌🏻

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du finner noen i byn, gi en lyd :) Interessert i det selv :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg leverte interiøret mitt til en Litauer som holder til i stavanger. Han sydde om å lagde det meste. Kan sette deg i kontakt med han om du vil?:) Veldig flink kar👌🏻 

Ja gjerne det, takk :)

 

 
 
lagt til 2 minutter senere
 
Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hvis du finner noen i byn, gi en lyd :) Interessert i det selv :) 

Jeg har forhørt meg med ett par aktører som syr bunader, div.klær, seter til bil/båt etc...men ingen vet om noen som syr gulvmatter med tekst/logo her på Haugalandet. Det er nesten litt rart...

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har snakket litt med min kontakt nå. Og han kunne fint lage gulvmatter. Men da måtte han ha de gamle å bruke som mal:) har du de gamle? Og har du bilde av hvordan du ønsker at dem skal bli seende ut? 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg har snakket litt med min kontakt nå. Og han kunne fint lage gulvmatter. Men da måtte han ha de gamle å bruke som mal:) har du de gamle? Og har du bilde av hvordan du ønsker at dem skal bli seende ut? 

 

Så bra. Takk for hjelp. Jeg har de gamle. Mattene bak er litt for breie så de må justeres, ellers er mattene i korrekt form. Jeg har en ide hvordan de bør se ut, men har foreløpig ikke noe nedtegnet. Har denne kontakten din en nettside så jeg kan ta en titt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei:) Han har ingen nettside. Men har bilder av hvordan interiøret mitt ble. Jeg er veldig fornøyd å vet om flere andre som har brukt han som er fornøyd👌🏻 Jeg spurte han nettop om det var ok å gi nummeret hans til deg så du kan kontakte han selv:) venter på svar

7297E47E-7AE4-4B47-B908-CC9D90F3E641.jpeg

A038AD93-01CD-4963-865D-F6AA3CAB9C04.jpeg

3D4BCDBF-BD8C-44FE-AFD7-6C91114D674E.jpeg

69EB0240-85FF-4701-9434-50CEC717F140.jpeg

0AC9B59A-0CE1-424C-8197-77A322CC708B.jpeg

C28CB0FF-8215-4F96-948A-E3BCF2AFA5FB.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

wow, flott arbeid :)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sender deg en pm med nummeret hans jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.