Anbefalte innlegg

Har en '95 A8 med diverse feil på, blant annet en veldig irret kontakt på ABS-sentralen, og en av de midtre pinnene er knekt. Så jeg kjøpte en delebil for å flytte over diverse jeg trenger. Gjett hva som skjedde når jeg tok av kontakten på delebilen? Den samme pinnen er rustet/irret og knekt der også. Merkelig ettersom resten av kontakten ser fin ut. Noen som har vært borti lignende og vet om noen slags fix? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wurth har verktøy og nye pinner for å bytte den. Men regn med mye tid på å finne riktig type da det krever en del leting og sammenligning i deres kataloger. Verktøyet er også dyrt. 

 

Beste er om du kan ta med kontakt eller en løs pinne. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for bra tips.

 

Har hørt at det er en polakk eller noe som er skikkelig dreven på bilelektronikk og tar på seg forskjellig. Tror det er han som har siden www.microfabrikk.no, men kontaktskjemaet der fungerer ikke. Noen som vet noe om han? Tror han var veldig aktiv med reklame på facebook før. 

Edit: Fant mailadressen til de som driver siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.