Performance bremseklosser/skiver

Anbefalte innlegg

Hvor kjøper folk sports/performance bremse skiver og klosser her?

Til Audi. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye snadder du får fra statene som 2 delte skiver, men ofte dyrt med frakt. 

 

Jeg har handlet litt fra:

www.ecstuning.com

www.034motorsport.com

www.urotuning.com  

 

Hvis du tenker vanlige bremseskiver da gjerne litt performance som slisser/drillet så kan du handle fra eurodel.no eller autodoc.co.no

 

Jeg kjøpte 4 skiver drillet brembo til S4en min fra Autodoc. 

 

Når det kommer til klosser så har jeg ikke funnet så mye pris differanse i utlandet og Norge. Jeg tenker å handle EBC yellowstuff klosser til nye setupen min snart, og da blir det nok å handle fra koolart.no eller brakes.no. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar :)

Bestilte på skruvat nå. Performance skiver.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du er ute etter orntlige bremseklosser som tåler mye juling og varme så vill jeg anbefale deg bremseklosser fra CL Brakes meget bra ved alle typer racing og rally samt aktiv kjøring på vei, selges f.eks her https://www.facebook.com/berntsenbil/ 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ville overrasket meg om du ikke får performancedeler ifra Kollevold. De forhandler Black Diamond-skiver og Ferrodo-klosser samt bremevæske.

Husk at som VACN-medlem har du hele 20%! rabatt på dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Det ville overrasket meg om du ikke får performancedeler ifra Kollevold. De forhandler Black Diamond-skiver og Ferrodo-klosser samt bremevæske.

Husk at som VACN-medlem har du hele 20%! rabatt på dette.

 

Jeg har snakket med Guri på Kollevold om bremser på Rudskogen for noen år siden. Hu sa at Hawk er noe av det råeste på markedet, men de er ikke godkjent for bruk på vei tror jeg. Ferodo kan brukes på vei. Jeg vil anbefale trådstarter å ringe til Kollevold å spørre om bremser.

 

Jeg har kjøpt EBC fra koolart før, men har Brembo 18z fra Akmotorsport til min S2 (bilen er ikke klar enda). Ferodo-klosser og Mercedes slissede skiver.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.