Polyforinger på S4 C4 - Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Heihei!

 

Lurer litt i å gå for poly nå når jeg skal bytte endel i forstell og bakstell på S4'en. Det jeg lurer litt på, er om man får mye mer støy og vibrasjoner med polyforinger på C4? Jeg er også litt redd for hvordan den blir å kjøre med poly. Noen andre som har montert fra AK-Motorsport før, og ønsker å dele erfaringer ? 

 

Jeg tenkte evt på dette setter her bak: https://www.akmotorsport.net/shop/all-parts/bushings/full-rear-wishbone-polyurethane-bushings-kit-audi-100-c4-v8-200-c3-75/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har poly foran,mens Johannes har bytta alt bak ink diff foring. han har til foran også,men ikke fått montert der enda.. men ingen vibrasjoner eller noen form for støy.. i noen av bilene.. poly foran iallefall er natt og dag på disse! 

 

Johannes kjøpte det settet du linker til her. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar Jon Olav! :)  Driver å vipper litt når det gjelder poly ser du, er litt redd for at det "ødelegger" komforten som denne bilen har :P  

 

EDIT: 

Bestilte "street" fra AK Motorsport nå, bestilte ALT bak :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde street desity, det var som natt og dag i forhold til de gamle foringene jeg hadde før, men de gamle var også 20++ år gamle. I forhold til helt nye OEM så er de noe stivere. Du vil tvilsomt merke noe lyd.

Jeg kjøpte et par år før jeg solgte bilen track density. Dette var da delrin-foringer og med de så kom det litt mer tydelig lyd men ikke kjempemye slik at det var plagsomt. De var betydelig "tightere"

Det som gir mest lyd er race-foringer. Det er teknisk sett dreide alu-foringer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk for street density, uansett, så blir det mye tightere en 20+++ år gamle foringer :P Gleder meg til å få fiksa opp litt i understellet på S4'en nå :D 

 

Takk for svar folkens :) Setter stor pris på det ;) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet til sorte TA-Technix i forstilling på lille cabben, og følte vel ikke det ble store forskjellen lydmessig, men dærsken for en forandring i kjøreegenskaper! Gokart! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å prøve! :)  Ser de er på vei med UPS, hadde vært konge om de kom i påsken :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.