#1 Skrevet April 15, 2019 Hei. HAr en vw passat b6 2010 stv.vogn 2.0TDI. Når jeg taster inn regn.nr på skruvat.no biltema.no og andre nettsider får jeg opp masse forskjellige typer bremseklosser foran og bak. Jeg har tatt en titt på klossene gjennom felgene i dag for å se om det står noe spesielt, men der står det ingenting. Må jeg virkelig demontere bremsene først for å se hvilken type jeg har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2019 Hmmm... Ville hørt med en merkeforhandler, de burde vite hva som er riktig. Er ikke sikkert det er så stor prisforskjell heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2019 Har du prøvd hos bildeler.no ? Hadde samme problemet når jeg skulle finne bakre hjullager til en A3. Masse å velge imellom hos skruvat osv. Hos bildeler.no kom det opp 1 stk lager. Som passet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2019 Sjekk papirlapp med "byggekodene" til bilen som enten er klistret i bagasjerommet eller i serviceheftet. Det står det masse koder og en av dem sier noe om hvilke bremser du har på bilen. Bilde er et eksempel fra audien min. Husker ikke hvilken kode som er bremser, men det ser en fort når en begynner å kikke på bremser i nettbutikkene. De fleste henviser til de samme kodene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2019 Fikk opp bare 1 type på framhjula på bildeler sin nettside. Takk :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...