VW Passat B6 2010 - hvilke bremseklosser?

Anbefalte innlegg

Hei.

HAr en vw passat b6 2010 stv.vogn 2.0TDI. Når jeg taster inn regn.nr på skruvat.no biltema.no og andre nettsider får jeg opp masse forskjellige typer bremseklosser foran og bak.

 

Jeg har tatt en titt på klossene gjennom felgene i dag for å se om det står noe spesielt, men der står det ingenting. Må jeg virkelig demontere bremsene først for å se hvilken type jeg har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Ville hørt med en merkeforhandler, de burde vite hva som er riktig. Er ikke sikkert det er så stor prisforskjell heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd hos bildeler.no ? Hadde samme problemet når jeg skulle finne bakre hjullager til en A3. Masse å velge imellom hos skruvat osv.

Hos bildeler.no kom det opp 1 stk lager. Som passet: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk papirlapp med "byggekodene" til bilen som enten er klistret i bagasjerommet eller i serviceheftet. 

Det står det masse koder og en av dem sier noe om hvilke bremser du har på bilen. 

 

Bilde er et eksempel fra audien min. 

Husker ikke hvilken kode som er bremser, men det ser en fort når en begynner å kikke på bremser i nettbutikkene. De fleste henviser til de samme kodene. 

 

44118ED5-49CD-4097-9E58-DF169D85B436.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk opp bare 1 type på framhjula på bildeler sin nettside. Takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.