Audi TT 3.2 Quattro vurderes solgt

Anbefalte innlegg

Hadde egentlig ikke tenkt å selge men hvis det er noen som kunne tenkt seg denne så vurderer jeg å selge. 

 

Bilen er altså en 2005 Audi TT 3.2 Quattro DSG. Jeg kjøpte bilen i fjor sommer å var å hentet den på kaien i Drammen. Bilen er fra Japan å er derfor høyrestyrt. Noe som ikke er noe problem da den har DSG. Var tenkt som ren banebil da det kan være litt trøblete å få skilter på den. Er nok ikke umulig, men litt mer arbeid siden den ikke kommer fra EU. 

 

Bilen er kjørt rett over 100.000km. I følge servicehefte så ser dette ut til å stemme da det har vert mange servicer på den. Selv om dette er på japansk. 

 

Selve bilen er 100% rustfri. Til og med under ser den ut som ny. Lakken er ikke veldig fin. Spesielt fanger fremme og spoiler. Ellers er den helt ok. 

Interiøret er helt og pent med en fantastisk recaro pole position stol til fører. Displayet til kjørecomputer mangler mange pixler og taktrekket henger litt. 

 

Motor og drivverk fikk full service nylig med nye filtere og oljer. Motor, DSG, haldex og diff. Motoren er den fantastiske 3.2 vr6 motoren med 250 hester. Meget fin lyd.

Det er noe vibrasjon fra motor som kan komme fra svinghjul. Siden den skulle brukes som banebil så har det ikke blitt gjort noe med dette da det ikke gjør så mye. 

 

Bilen ble brukt på isbane kjøringen i år og fungerte utmerket. 

 

Pris rundt 50.000. 

 

For mer info og bilder sjekk tråden min: 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kunne tenkt deg denne bilen så send meg en melding. Så kan vi diskutere det meste. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderes solgt for 40.000

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kunne tenkt seg en kjekk banebil? Den er klar for sesongen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp igjen. Mye trafikk på finn annonsen men lite respons. Over 100 stk som har lagret annonsen! 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VR6 ser ut til å være tungsolgt for tiden, godt over 200 har lagret min annonse, men lite konkret enda.. Man får smøre seg med tålmodighet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Det er sant. Jeg må jo ikke selge heller men den blir lite brukt å ikke har jeg tid til å gjøre så mye med den heller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

VR6 ser ut til å være tungsolgt for tiden, godt over 200 har lagret min annonse, men lite konkret enda.. Man får smøre seg med tålmodighet..

Kan se sånn ut. Denne har ligget i snart et år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Kan se sånn ut. Denne har ligget i snart et år.

 Den er ikke ikke i nærheten så finn i virkeligheten som på bildene. Trenger lakk flere steder og dårlig lakkert noen steder. Vi var å prøvde den da kompis Handlet seg en annen sort r32. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn annonsen har gått ut, men den er fremdeles for salg. Ser ut som jeg får den med meg til våler neste helg. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om man kan få prøveskilter av transporthensyn?

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke noe problem. Den ble kjørt hjem fra våler i fjor å jeg kjørte den selv hjem fra Drammen når jeg hentet bilen. 

 

Eneste utfordringen nå er at du må få skiltene tilsendt i posten. Å det tar opp til 10 dager var det snakk om. Men med litt planlegging er ikke det noe problem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja. Får satse på at de åpner da. Hadde tenkt å få tak i noen skilter for å få kjørt den litt! :)

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått tilbud om innbytte men kunne tenkt meg rent salg.

 

Så hvis noen her vil kjøpe så går den for 35.000...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne er nok dessverre i deler for lenge siden, tror DSG-kassa ligger på Finn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah. Stemmer, har sett den ligge ute. Synd :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.