Elektronisk manual Audi a6 2.0 tdi c6 4f

Anbefalte innlegg

Hva heter original software som VAG bruker som reparasjons veiledning?

Har gått til anskaffelse av en Audi a6 2.0 tdi c6 4f samtidig som kona har en Golf og ønsker å legge til bil pc'n en slik software. Har tidligere brukt epc/wis for Mercedes som jeg kjøpte på eBay. Det var hele delekatalogen(epc) fra 80 tallet opp til 2014 med (wis)reparasjons veiledning, koblingsskjemaer ja alt man behøver. Har lett litt på nett, men kun funnet delekatalog og vcds som er på plass nå. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hva heter original software som VAG bruker som reparasjons veiledning?

Har gått til anskaffelse av en Audi a6 2.0 tdi c6 4f samtidig som kona har en Golf og ønsker å legge til bil pc'n en slik software. Har tidligere brukt epc/wis for Mercedes som jeg kjøpte på eBay. Det var hele delekatalogen(epc) fra 80 tallet opp til 2014 med (wis)reparasjons veiledning, koblingsskjemaer ja alt man behøver. Har lett litt på nett, men kun funnet delekatalog og vcds som er på plass nå. 

 

Og da tror jeg at jeg fant svaret først, på ebay. ElsaWin 6.0, Minimum System Requirements:

-2GB Ram

-90GB Free Space on Hard-Drive

Works on all versions of Windows from XP to 10 and also on Apple MAC OS X

Runs on Virtual Box software.
 

s-l1600.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.