Etterfylling av AC-system, nokon med erfaring frå DYI-kit ala eBay el?

Anbefalte innlegg

Min gamle Touareg har nok mista litt av vitaliteten i AC-anlegget og det er berre passe kaldt luft frå anlegget. Eg har bestilt meg servicemanifold og slangar, men i påvente av å få måle trykk på anlegget ser eg også etter evt moglegheiter for å få tak i gass og fylle sjølv. Er det nokon som har erfaring med gass på eingangsflasker frå feks eBay eller andre nettbutikkar? Tenkjer på produkt ala dette:

image.thumb.png.e958bced5d5cf31c39b634cd4ef8edac.png

 

Og for evt moralske voktarar så må det nevnast at eg har full F-gass-sertifisering, så jobben er eg kvalifisert til å utføre sjølv :) Evt import av gass frå utlandet som privatperson er eg meir usikker på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp!

Jeg bestilte det du har på bildet der ifra en norsk forhandler og har etterfylt flere biler, pluss en gammel airconditionenhet som jeg bruker om sommeren og det fungerer helt flott. (Måtte installere en service-port da det var et lukket system)

Eneste minus med dette er at når du punktert boksen, så må du ha fill-slangen tilkoblet.

 

Kjøpte det her: https://electroshop.no/produkt/ac-produkter/produkter/kit-all-in-one-enviro-safe-r134a-r12

Rask shipping og produktet fungerte som forventet.

 

 

Du som har F-sertifikat har jo også tilgang til vekt og evt. vakuummaskin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbakemelding😊 Då blir det eit forsøk på dette med meg også. Eg har tilgang til alt utstyr for dette via jobb, men sidan det er eit stykke ut i Nordsjøen er det vanskelig å låne det med seg heim😊 Men har som sagt bestilt meg servicemanifold, div slangar og overgangar, hurtigkoblingar mot ac i bil etc. Satsar også på å handle inn vacuumpumpe og vekt etterkvart. Men må spre investeringane litt utover😅😅 God sommar med iskald AC 😀

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det eneste utfordringen er at noen systemer er veldig følsomme for vekta, alstå hvis du overfyller så vil kompressoren shutte ned under maksbelastning. Jeg gjorde den feilen på min R32. Det tok en stundt å finne ut av det. Men jeg hadde da ca 5 gram for mye i systemet. Når det da ble veldig varmt så slutta A/C og virke.  Etter å ha tappet av 5 gram så har det fungert utmerket, selv i fjor på Vålerbanen hvor det var 35,5 grader C i skyggen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.