Vi inviterer til Vestfold lokallag VÅRMØNSTRING på Groovy Diner 2. mai kl 18:00!

Anbefalte innlegg

Tradisjonen tro arrangerer Vestfold lokallag også i år VÅRMØNSTRING!

Vi møtes torsdag 2. mai kl. 18:30 med både mat og drikke på Groovy Diner på Kilden i Tønsberg før det blir biltur til et vakkert sted i distriktet. Så ta med kamera, lade mobilen ekstra, så kan dere kanskje ta et bilde eller to av doningen i vakker vårskrud? Og kanskje vi rekker en is på veien?

Håper riktig mange melder seg på slik at vi får et herlig treff med mye glade fjes og lekre biler. Og at vi får meter på meter med VAG-ere kjørende rundt og prise våren. Velkommen!

 

Til info: Lokallagsstyret har etter medlemmenes eget ønske (meningsmåling i høst) valgt å takke farvel til Peppes etter årevis der, og heller satse på Groovy Diner på Kilden i Tønsberg.

Her er det gratis parkering, vi kan stille opp bilene sammen (er gravearbeider/ny vei i gang så det blir helst parkering ved bilbutikken på andre siden av innkjøringen) og vi har fått en rabattavtale med Groovy Diner: 20% på all mat (ikke drikke!), uten spiseplikt for medlemmene. Det som kan bli en utfordring er at Groovy Diner setter et krav til at de MÅ ha antall gjester fra oss innen mandag (siden vi har treff torsdag) slik at de kan ha riktig bemanning om vi skulle bli mange. Blir vi flere enn 10 stk må de ha ekstra servitør eller vi må vente lenger for å få servering. Så, dere må hjelpe meg, kjære venner, å fortelle meg om dere kommer og evt hvor mange dere er (om du tar med kjæresten, en kompis eller svigermonsteret). Litt annet regime enn vi hadde hos Peppes hvor vi bare kunne møte opp alt fra 5-15 stk. Og det er opp til dere om vi skal lykkes og bli tatt godt vare på hos Groovy Diner. De ønsker oss hjertelig velkommen og gleder seg over at at vi har valgt deres restaurant som fast oppmøtested hver første torsdag i måneden. 

 

Vi gleder oss til å se så mange som mulig på VÅRMØNSTRINGEN i helt sikkert knallbra vårvær! Så, har du ikke skiftet dekk og gnukket bilen shiny er det jammen på tide nå! 

Bildene er fra vårmønstringen i 2018. Bra oppmøte og storstemning!

 

Si fra om du kommer - for vi sees vel?

2018_25690.JPG

2018_25656.JPG

2018_25658.JPG

2018_25687.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott tiltak!  Fint om jeg kan få bilder til Treffpunkt.  Ta kontakt på hpr@vacn.no så du kan få Dropbox link!  :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Flott tiltak!  Fint om jeg kan få bilder til Treffpunkt.  Ta kontakt på hpr@vacn.no så du kan få Dropbox link!  :)

 

Jo takk! ☺ Vi prøver å samle sarte bilsjeler til litt ekstra moro i vår- og sommersesongen når vi kryper ut av vinterdvalen i Vestfold. Nå går frasparket!

Bilder skal du få, HP! : ja :

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer! 

 

Har de startet arbeidet på Kilden der nå? Stund siden jeg var innom Tønsberg. 

 

Fått en etterspørsel på skiltplater, så fint om dette kan tas med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg kommer! 

 

Har de startet arbeidet på Kilden der nå? Stund siden jeg var innom Tønsberg. 

 

Fått en etterspørsel på skiltplater, så fint om dette kan tas med :)

Arbeidet med den nye veien er godt i gang, men hvordan det påvirker parkeringen bak kino-bygget vet jeg ikke. Er "aldri" i Tbg, for å si det sånn.

 

Skiltplater er alltid med, så det går nok greit. ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så langt er vi 16 glade sjeler påmeldt og noen "kanskje". Jeg bestiller bord mandag - så det er enda ikke for sent å melde deg på!

Velkommen!! ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda ikke for sent å melde seg på: vi er 19 stk så langt så dette kan bli et kjempebra treff både på Groovy og langs veien på tur! Kom igjen! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parkeringsplassen hvor vi har samles før på Groovy er fremdeles ikke tatt i bruk av veiutbyggerne, så vi kan fint stille oss opp samlet bak Kilden Kino-bygget.

Okt2018_1.jpg

Okt2018_4.jpg

Okt2018_5.jpg

Okt2018_6.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer en tur ,beklager seint svar 😅.. håper det går greit

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg kommer en tur ,beklager seint svar 😅.. håper det går greit

Koselig at du tar turen! Satser på at det går bra! 

 

Joachim og jeg planlegger å møtes på Fokserød i Sandefjord og kjøre samlet bort, hvis noen andre vil hive seg på så møtes vi på Shell Fokserød rundt 17:20. Blir felles tur etter middagen så ingen bekymring! 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg kommer en tur ,beklager seint svar 😅.. håper det går greit

 

Kjempekos at du vil hilse på! Jeg skal gi restauranten beskjed, jeg. Velkommen! ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott,takk for det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan se ut som jeg kommer litt seint😅 men er på vei😀 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VÅRMØNSTRING 2019! 🌱
 
Hele 24 glade bilsjeler møtte opp på Groovy Diner! Vi ble ønsket velkommen til vår nye møteplass av restaurantsjef Christiane og hennes koselige crew! Tror det gikk mye i burger og fries.... Og i Cola.....
Da maten var fortært kilte det litt i gassføttene bortover bordrekkene så vi trakk ut i den skarpe vårluften og satte kursen pent i kortesje mot øyene utenfor Tønsberg, nærmere bestemt Nøtterøy, Husøy og Foynland.
Anders (tusen takk!) hadde laget reiseruten i kartversjon slik at røde lys og rundkjøringer ikke skulle ødelegge ferden, og vi kom frem i samlet tropp.
På Fjærholmen parkerte vi ikke mindre enn 14 lekre doninger og 21 spente fjes ventet på overraskelsen til BE, nemlig is til alle! Så mye de orket! Og vi orket! Tusen takk for desserten!
Det ble mye mysing, synsing, dekkspark og sikkert en bøtte ljug før vi sa oss fornøyde, og baktroppen reiste fra Foynland lenge etter solnedgang - klokken 22 for å være presis.
TUSEN TAKK til hver og en som møtte opp: de som spiste med oss og de som ble med videre ut på tur, de som kom herfra, derfra og seriøst langveis fra - og til og med fra andre lokallag! Husk det at det er dere medlemmene som møter opp og som deltar som er med på å lage Vestfold Lokallag! Dere er en flott og morsom gjeng og dere stiller jammen opp!
Dette ble en VÅRMØNSTRING for historiebøkene med topp oppmøte og topp folk! Tusen takk fra oss alle i lokallagsstyret for at dere viste alle langs veien i dag hva en bilklubb virkelig kan være. :glad:👍
 
😄

Vårmønstring_01.jpg

Vårmønstring_03.jpg

Vårmønstring_04.jpg

Vårmønstring_05.jpg

Vårmønstring_06.jpg

Vårmønstring_07.jpg

Vårmønstring_15.jpg

Vårmønstring_16.jpg

Vårmønstring_17.jpg

Vårmønstring_20.jpg

Vårmønstring_22.jpg

Vårmønstring_24.jpg

Vårmønstring_27.jpg

Vårmønstring_32.JPG

Vårmønstring_33.JPG

Vårmønstring_34.JPG

Vårmønstring_35.jpg

Vårmønstring_36.JPG

Vårmønstring_38.JPG

Vårmønstring_39.JPG

Vårmønstring_40.JPG

Vårmønstring_41.JPG

Vårmønstring_42.JPG

Vårmønstring_43.JPG

Vårmønstring_44.jpg

Vårmønstring_45.JPG

Vårmønstring_46.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hurra for alle som kom!

Dere: : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et fantastisk treff! :D 

 

Noen bilder:

20190502_172748.thumb.jpg.f9cdd9bc7fa594bdc33e0c1822d22398.jpg

Samkjøring fra Fokserød til Groovy :)

 

20190502_204018.thumb.jpg.b96073311c3d61f0d39888161973f6ae.jpg20190502_204049.thumb.jpg.87529865ac5c49ee2b0fc5daed04256d.jpg20190502_204038.thumb.jpg.4dbc2a82f657535bc93e8f659ea4616b.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.