NMK Haugaland trenger vår hjelp - Sommercup i juli

Anbefalte innlegg

Heihei!

 

Fikk forespørsel fra NMK Haugaland idag om vi kunne hjelpe de litt. De trenger flaggvakter når de skal arrangere Sommercup i juli. 

 

De trenger en, eller flere til å hjelpe de på torsdag den 11.juli og muligens lørdag 13.juli. Jeg selv er desverre bortreist, så jeg er ikke så mye til hjelp her dessverre, men lovet å spørre på forumet etter noen som kunne hjelpe til :) 

 

NMK skriver: 

"Akkurat klokkeslett har vi ikke klart enda.Vi prøver å ha dobbelt opp så ingen må sitte hele perioden i strekk.
Tror ikke det er behov flaggvakt for treningsrundene, men i fra formiddagen og til rundt kl 19 må vi ha flaggvakt.

 
Vi skal ha et medlemsmøte nå på lørdag kl 14 der dette blir diskutert, så de som har tid kan gjerne komme innom klubbhuset på Årabråt da. Vi hr behov for frivillige innen det meste, og all hjelp blir satt stor pris på. Dette arrangementet er veldig stort, og det største som noen gang har blitt arrangert på banen."

"

Gi meg en lyd hvis dere kan bidra litt her :)

 

-Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.