Audi A3 8P sportsunderstell vs standard

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurderer å kjøpe en Audi A3 8P  TDI Quattro Sportback 05/06 mod. Dette er en S-line utgave (Står E4J som utstyrskode) med sportsunderstell fikk jeg høre hos Sulland. Mitt spørsmål er om noen her kan svare på om jeg kan skifte fjærer og støtdempere fra standard understell dersom jeg ikke liker sportsunderstellet? Er det "plug and play" og vipps så har jeg standard understell istedet for sport? Jeg har søkt omkring på nettet, men siden jeg har liten kunnskap om dette så trenger jeg noen som kan bekrefte dette.. Sulland kunne ikke si om det passer.

 

Er det noen som har delenummer på standard fjærer/støtdempere så del det gjerne :)

 

Mvh

Morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe problem å bytte til annet orginalt eller ettermarkeds om du ønsker det. Plug'n'play på det meste som du sier 🙂

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:)

supert! takk for svar :). Tenkte det var slik, men når de hos merkeverksted ikke kan si om det passer, så blir jeg litt usikker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkeverksted er dessverre tilbakeholdne på alt som ikke var levert originalt på bilen. 

 

Men ja. Alt som passer din type bil og modell vil passe på din. 

 

Men husk at sportsunderstell er originalt og lakkert svart. Monterer du noe annet som ikke er org deler må de godkjennes på BT. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel forsåvidt forståelig, de vil vel ha ryggen fri...uansett takk for tilbakemelding 👍

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.