Anbefalte innlegg

Før har det vært cruising på 17. mai, men kan ikke se at det skal være noe i år. Er det ingen treff eller noe spesielt som blir arrangert på nasjonaldagen i år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal en tur til Sverige på harryhandel om det telles 😅😅

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Før har det vært cruising på 17. mai, men kan ikke se at det skal være noe i år. Er det ingen treff eller noe spesielt som blir arrangert på nasjonaldagen i år?

Har aldri vert noe treff eller felleskjøring på 17mai iløpe av dei nesten 10årå eg har vert med ;) Trur folk bruke dagen til andre ting :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dagen blir brukt sammen med familie for de fleste men for all del ta gjerne en kjøretur hvis noen andre blir med på det . 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Har aldri vert noe treff eller felleskjøring på 17mai iløpe av dei nesten 10årå eg har vert med ;) Trur folk bruke dagen til andre ting :P

Måtte lete i Google om det har vært noe, for jeg mente det hadde vært cruising før på 17. mai. Ser nå i et blogginnlegg fra 2014 at det har blitt en årlig tradisjon https://lindalovise91.blogg.no/1400351010_17_mai_i_haugesund.html

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Måtte lete i Google om det har vært noe, for jeg mente det hadde vært cruising før på 17. mai. Ser nå i et blogginnlegg fra 2014 at det har blitt en årlig tradisjon https://lindalovise91.blogg.no/1400351010_17_mai_i_haugesund.html

Er klubber som har seg ein kjøretur på 17mai, men har ikke vert noe i regi av denne klubben ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Tror dagen blir brukt sammen med familie for de fleste men for all del ta gjerne en kjøretur hvis noen andre blir med på det . 

 

Øøø, for det første er klubben familie og for det andre heter jo alle noe med Lie.

 

🤡🤡🤡

 

Sorry, klarte ikke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha! 😅 Til å være ett så vanlig etternavn, så er det jo NØDT til å være minst 3 av 5 i lokallagsstyret i Haugesund som heter Lie 🙌

 

Mr.Lie out! 🙌

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå fått svar om at det var ingen bilklubb som arrangerte cruising. Det var bare en gjeng rånere som samlet og kjørte, men ingen har hørt om det blir cruising i år.

 

Litt sent å planlegge noe nå hvis det skulle bli noen cruising på nasjonaldagen. Regner med at alle som har planer for den store dagen har timeplanen klar :ph34r:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.