Norsk Sportsvogn Klubbs Vårmønstring?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvorfor klubben ikke stilte med noen sportsvogner i går.

 

Jeg vil tro en del av medlemmene har vogner verdt å vise fram på et sånt arrangement. 

 

(Hvis noen fra klubben hadde med et banner og noen vogner og jeg ikke oppdaget dette, beklager jeg det.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde planer om å ta turen, men rakk det ikke før jobb 🤷‍♂️

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg pleier å være der med min Celica Supra, men da den står med gåen termostat, ble det F1 fra Spania i stedet..

 

VW har vel bare Karmann-Ghia  å kunne vise frem som 'sportsvogn', og Audi stopper vel på R8 evt. TT roadster. Nå har Sportsvognklubben allikevel åpnet for 'entusiastbiler', og der har vi drøssevis å vise frem! :D

Litt gøy å se at mine bilder fara i fjor fortsatt vises i slideshowet på forsiden til klubben, det er de med litt gyllen fargetone.

Null kredit, da.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Historsik har NSK hatt en veldig snever definisjoan av sportsbil. Flott å høre at det nå har utvidet det og åpnet muligheten til å vise entusiast biler.  Vi ser om vi får til et opplegg på neste vårmønstring (2020).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Historsik har NSK hatt en veldig snever definisjoan av sportsbil.

Alltid vært litt nysgjerrig på det, men har aldri sett det formalisert - dog tror jeg det er to-seters sports-coupe ?

Vært endel morsomt å se på tidligere slipp hvertfall, men endel møter jo på Cars and Coffee Asker & Bærum uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første gang spurte jeg hva som var definisjonen, (riktig nok til et medlem med MR-2 så han var nok litt inhabil) og da jeg fortalte at det var ukomfortabelt i baksetet på min Celica Supra, var det bare å komme. Jeg har vel stilt ut der 10-12 ganger, en fantastisk samling historikk og hestekrefter, og minne for lang tid fremover. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Første gang spurte jeg hva som var definisjonen, (riktig nok til et medlem med MR-2 så han var nok litt inhabil) og da jeg fortalte at det var ukomfortabelt i baksetet på min Celica Supra, var det bare å komme. Jeg har vel stilt ut der 10-12 ganger, en fantastisk samling historikk og hestekrefter, og minne for lang tid fremover. 

 

Flott samling med stor bredde i NSK.  Det har vært mange artige definisjoner opp igjennom årene (har vært medlem siden 90-tallet). Det fine er at de har blitt mye mer avslappet og tilgjengelig det siste 10 året.  SÅ jeg håper at vi kan vise noen av vår klubb sine flotte biler på neste vårmønstring (i 2020). 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så overraskende mange bakseter. 

 

Men, bra det er en løsere definisjon enn det var. 

 

Synd det er så mye lakkriper og møkk i kriker og kroker å skue, da. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Flott samling med stor bredde i NSK.  Det har vært mange artige definisjoner opp igjennom årene (har vært medlem siden 90-tallet). Det fine er at de har blitt mye mer avslappet og tilgjengelig det siste 10 året.  SÅ jeg håper at vi kan vise noen av vår klubb sine flotte biler på neste vårmønstring (i 2020). 

Kunne jo gitt mening det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Kunne jo gitt mening det.

Ja - ikke sant!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.