#1 Skrevet Mai 19, 2019 (endret) Hei! Er det noe interesse for 3D-printede deler? Jeg ser for meg koppholder til midtkonsollen og holdere for 52mm målere der luftedysene sitter. Kom gjerne med forslag til deler som kan lages i plast. Bildene er ikke mine, kun tenkt som eksempler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2019 Blinklys braketter til RS2 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 25, 2019 Koppholder til C4 kunne gjerne vært en ide Så og si umulig å oppdrive! Holdere for 52mm måler i luftdysene kunne også vært av interesse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 12 timer siden, Magnus Johannessen Lie skrev: Koppholder til C4 kunne gjerne vært en ide Så og si umulig å oppdrive! Holdere for 52mm måler i luftdysene kunne også vært av interesse Godt forslag! Jeg skal se om jeg finner noen i nærområdet med C4, så kan jeg ta mål. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2019 Printing av koppholder. Den blir hel og ikke todelt, slik som den originale. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2019 Ta gjerne med på Våler hvis den blir ferdig I want one! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2019 Kom gjerne med litt mer info når den blir ferdig. Jeg er også interessert. 😊 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 28, 2019 Siste prototype, snart i mål. Kuler for måling av r12, r13 eller r14 koning i boltsetet på rundkon hjulbolter. 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 4, 2019 Jeg kommer til vålerbanen på dagstur på fredag. De som ikke vet hvem jeg er kan kontakt meg på 45674362 eller søk opp Martin Audi Amlie på Facebook hvis dere vil se 3D-printede produkter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 11, 2019 Koppholderen så veldig bra ut og satt som et skudd, dessverre bruker jeg som regel den plassen til annet. Derimot er det noen som er ute etter det så prototypen til Martin veldig bra ut. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 19, 2019 (endret) Nå er koppholderen til b3/b4 ferdig. Jeg kommer til å sette opp ei liste over de som ønsker denne. Prisen blir 300,- kr per stykk, pluss eventuelt frakt. Koppholderen kan brukes med vanlig brusflaske, rund isteflaske og stor brusboks. Jeg kan også lage ei laus hylse som dyttes i senter for små brusbokser. Jeg kan sende samlet hvis det er flere som bor i nærheten som ønsker koppholder. Jeg kan også ta med koppholdere til neste vålertreff. Foreløpig liste for neste prosjekt er: Koppholder C4 Begge typer klips til takluke, b3/b4 Enkel og trippel holder for målere i dashbord, b3/b4 Holder for målere i hanskerom Diverse klips til lister Audi/Vw Kom gjerne med forslag. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 25, 2019 De første koppholderne skal sendes ut i morgen. Elve koppholdere er printet. Den tredje prototypen for ramme til 52mm måler og adapterforing for de to minste brusboksene printes nå. Plass til forskjellige flasker/bokser og skrot. Bilde av første prototype. Beklager dårlig bildekvalitet ... 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 26, 2019 Gleder meg til C4’holderen er klar 🙌 Bare gi en lyd, så vippser jeg deg 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 30, 2019 En liten oppdatering. Første bilde av koppholder til kunde! Midtkonsoll til C4 er lånt for å ta mål til koppholder. 5 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 5, 2019 Første prototype av C4 koppholderen printes på NTNU nå. Ramme/holder til 52mm måler er ferdig. Det vil bli en variant med hylse og en uten. Koppholder til B3/B4 uten rom. Foring for de to minste brusboksene. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 6, 2020 Hei Kunne tenkt med koppholder til C4 Mvh Leif 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 21, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 6.4.2020 den 10.25, Leif Refsdal skrev: Hei Kunne tenkt med koppholder til C4 Mvh Leif Fint! Ting tar litt tid med disse firmagreiene. Nettbutikken er "snart" klar og den store 3D-printeren også. Det kommer oppdateringer her når alt er klart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 25, 2020 Nettbutikken er endelig lansert! Ta en titt hvis du har lyst: https://kustom3dprototyping.com/ 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 14, 2020 I forbindelse med et fag jeg har på NTNU har jeg laget en spørreundersøkelse der jeg trekker ut en premie på gavekort med en verdi på 1000,- kr i nettbutikken til en som svarer! Vinneren blir trekt fredag 23.10. Link til spørreundersøkelse: https://forms.gle/3KdwLqLsvHZAwZRu7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 15, 2020 Svart 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 15, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 12 timer siden, Magnus Johannessen Lie skrev: Svart Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 16, 2021 (endret) Hei Martin! nå har jeg riktignok akkurat bestilt en slik koppholder for C4 "uansett", men med dagens bruk hadde det vært kjekt om denne hadde enslig koppholder og bedre plass til bakenforliggende område for smarttelefon eller bedre bruk av dette med skrårampen. Mobiler blir jo fort lagt i nærheten av sigarettuttak grunnet lading, og evt passasjer har jo lettere for å legge en drikkeflaske et helt annet sted. Er det en idé/mulig å få til? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 16, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 4 timer siden, Ola L Lereim skrev: Hei Martin! nå har jeg riktignok akkurat bestilt en slik koppholder for C4 "uansett", men med dagens bruk hadde det vært kjekt om denne hadde enslig koppholder og bedre plass til bakenforliggende område for smarttelefon eller bedre bruk av dette med skrårampen. Mobiler blir jo fort lagt i nærheten av sigarettuttak grunnet lading, og evt passasjer har jo lettere for å legge en drikkeflaske et helt annet sted. Er det en idé/mulig å få til? Veldig god ide! Tenker du slik? Fordelen med å lage den med hele ramma er at koppholderen sitter godt fast, ulempen er at den er større å lage/sende. En slik variant blir billigere, men sitter antagelig ikke like godt fast. Fordelen er lavere pris og raskere print. Jeg har tenkt å lage en variant med plass til tre "kopper" også, men jeg er usikker på etterspørselen. Det er litt unaturlig for de i baksete å bruke denne i midtkonsollen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 16, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 3 timer siden, Martin Amlie skrev: Veldig god ide! Tenker du slik? Fordelen med å lage den med hele ramma er at koppholderen sitter godt fast, ulempen er at den er større å lage/sende. En slik variant blir billigere, men sitter antagelig ikke like godt fast. Fordelen er lavere pris og raskere print. Jeg har tenkt å lage en variant med plass til tre "kopper" også, men jeg er usikker på etterspørselen. Det er litt unaturlig for de i baksete å bruke denne i midtkonsollen. Om du tenker markedet nå om dagen, så tror jeg de fleste C4 i vestlige verden brukes av entusiaster som fåtall av gangene er mer enn 1-2 i bilen. 😌 Men ja, jeg tenkte mer som den øverste modellen du har skissert. Jeg tror man bør ha hele rammen for å få den til å sitte bra, og med litt sateng-lakk kan det se veldig bra ut. Dog en ting jeg og ser nå; mulig utformingen bak koppholder-ringen burde være rett og ikke buet. Mindre som "gjemmer seg bort", og jeg tror det ville harmonert bedre med interiøret ellers, men er en bagatell. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 17, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 12 timer siden, Ola L Lereim skrev: Om du tenker markedet nå om dagen, så tror jeg de fleste C4 i vestlige verden brukes av entusiaster som fåtall av gangene er mer enn 1-2 i bilen. 😌 Men ja, jeg tenkte mer som den øverste modellen du har skissert. Jeg tror man bør ha hele rammen for å få den til å sitte bra, og med litt sateng-lakk kan det se veldig bra ut. Dog en ting jeg og ser nå; mulig utformingen bak koppholder-ringen burde være rett og ikke buet. Mindre som "gjemmer seg bort", og jeg tror det ville harmonert bedre med interiøret ellers, men er en bagatell. Sånn? Vil du heller ha denne enn den du bestilte? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...