Gokart på Hoskenheim med grillings på Ranchen FREDAG 24. mai kl 19:00!

Anbefalte innlegg

Godt folk!  : vinke :
 
Det er igjen duket for hard konkurranse: hjul mot hjul, mann mot mann - eller kvinne, da!
Vestfold Lokallag inviterer medlemmer (med følge av alle ymse slag) til en fartsfylt fredagskveld på "Hoskenheim" i Andebu og håper å se så mange som mulig!
For priser og info, se: http://www.kartutleie.no/index.php/nb/
 
Etter at en vinner er kåret og alle har mer enn nok å ljuge om, inviteres dere med på "Ranchen" (på Fossan, Bispeveien 1181, 3174 Revetal) for pølsegrilling. Lokallaget sponser alt, men ta med drikke selv (sinnabrus er lov om du har sjåfør!). Har du allergier etc osv, gi AB beskjed eller ta med selv det du tåler.
 
Det er viktig at du melder deg på (kanskje holder ikke!) + antall du tar med deg i tillegg slik at vi både har mat og stoler nok rundt bordet. Vi håper jo selvfølgelig på stinn brakke!
Påmelding innen onsdag!!
 
Vel møtt! :glad:
 
 

Gokart2018_3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer til grillings, og muligens som tilskuder på GoCart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Kommer til grillings, og muligens som tilskuder på GoCart.

 

Om du ikke gidder se på racerførerne vet du hvor jeg er! ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldigvis kan det opplyses om at det er mange flere påmeldte via fb-siden til lokallaget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Heldigvis kan det opplyses om at det er mange flere påmeldte via fb-siden til lokallaget.

 

Absolutt! Vi 14 sikre påmeldte og 2 kanskje per nå, så her kan alt skje! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ååh, som jeg kunne tenkt meg å være med på dette, men det ser mørkt ut i forhold til annen jobb. Det var leit :(

 

Lykke til og ha det gøy likevæl, kanskje det er mer håp til neste pizza/burgertreff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Ååh, som jeg kunne tenkt meg å være med på dette, men det ser mørkt ut i forhold til annen jobb. Det var leit :(

 

Lykke til og ha det gøy likevæl, kanskje det er mer håp til neste pizza/burgertreff!

 

Den er lei :( men shh :o

 

Spoiler

06.09: Fredag Gokarttreff med tilbehør


;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Ååh, som jeg kunne tenkt meg å være med på dette, men det ser mørkt ut i forhold til annen jobb. Det var leit :(

 

Lykke til og ha det gøy likevæl, kanskje det er mer håp til neste pizza/burgertreff!

 

Vi kommer til å savne deg! Men vi lover å ha det gøy, lell! ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil, men enda ikke har meldt seg på? Siden det regner - men Yr lover oppholdsvær i kveld - tar vi gjerne flere pølsespisende gokartførere inn i varmen, så meld deg på!

Et lite tips, om det likevel skulle regne kan det være kjempelurt med et klesskift! Blir innmari våt innerst til ytterst.... For publikum kan det være lurt å kle seg godt.

Vel møtt, alle sammen! ☺

Gokart2018_7.jpg

September2018_6.jpg

September2018_7.jpg

September2018_9.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et flott treff! Poster noen bilder når jeg er ferdig på jobb, avhenger av at jeg ikke sovner da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for en fin-fin pølsekveld på Ranchen etter gokarten! Jeg melder om stor stemning i stua og avgang på 40 stk grillpølser! : ja :

Innmari gøy at Jeanette stakk av med medaljen denne gangen for beste forbedring! :glad:

Og så hyggelig at vårt ferskeste medlem, Frøya Elise på 3 mnd, deltok ivrig sammen med oss! Velkommen igjen! :D

Ellers tusen takk til alle som kjørte gokart og til alle som ble med etterpå! Alltid like hyggelig å "leke" med dere!

 

 

 

 

Gokart_mai_1.jpg

Gokart_mai_2.jpg

Gokart_mai_3.jpg

Gokart_mai_4.jpg

Gokart_mai_5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer til Jeanette! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.