Ac som sluttet å virke etter lav battrispenning.

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en 2009 model Q7 som AC ikke virker. Er gass på anlegget, rørene som som reglelt er ødelagt er byttet og jeg har ingen feilkode på Auto-HVAC eller for så vidt noen moduler. Har kjørt test på alle klaffer og dem fungerer. Merker at den stiller fra varmt til veldig varmt. Så blandeklaffen den går. Noen som har en formening om hva det kan være??

 

Har lest noe om en HVAC pumpe men finner ikke denne på bilen min. Noen som veit??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skriver at du ikke har noen feilkoder, betyr det at du har lest av dette med diagnoseverktøy?

ECON-lampen er heller ikke tent?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Econ lampa lyser ikke. Kan slå den på og av. Har Vag-com fullversjon og får ingen feilkoder på auto-hvac eller noe relatert. Eneste jeg har feilkode på er dørhåndtaket bak på passasjersiden. Men dette skal vel ikke ha noe å si. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du i måleblokkene at kompressor blir bedt om å skru seg på, og måler du at du har trykkøkning slik at du kan forvisse deg om at kompressoren faktisk går?

Det skal ikke være så veldig mye mer som skal til. Går kompressoren og det er gass på anlegget så blir det kaldt, lite annet som hindrer kulden i å komme inn da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.