#1 Skrevet Juni 1, 2019 (endret) …når jeg skal bytte registerreim? Bytter man denne kun fordi det er "greit", eller fordi det er et problem at den garantert ryker etter +- 120.000km? Forrige regreim-skift var 240.000, nå er bilen gått 345.000. Er en skabbete Caravelle til 10.000,- det er snakk om. AAB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2019 Bytte av reim gjøres vel på intervaler fra fabrikant for å være på den sikre siden. Vannpumpa byttes likt for det er lett å gjøre når man først er i de trakter på motoren. Om du MÅ gjøre det på akkurat din bil blir jo et spørsmål hvor lenge du skal ha den, og om du føler det er verdt å ta jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2019 Ble til at jeg bestilte vannpumpe også. Kjører nesten 40.000 i året og det er kun karosseriet som er dårlig, "ramma" er strøken så mulig den blir sveiset før neste kontroll. Skal hvertfall ha den til den ikke henger sammen mer. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2019 Jeg har hoppet over å bytte pumpe to ganger, den første låste seg, den andre begynte pisse kjølevæske.. Sparer ikke de hundringsene igjen.. :p 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...