Trondheim: Lokallags-samling Torsdag 7 Juli

Anbefalte innlegg

Jeppjepp, noen som tenker å ta turen til Bunnprisen på Sluppen nå på Torsdagen da?

 

Har vært utrolig fraværende i det siste, men føler på meg at bilene fra Hommelvik stiller sterk nå til Torsdag iaffal :D

 

Hvis været holder seg, finnes det ingen unnskyldninger for å ikke dra ut gliset iaffal :)

Jeg kan iaffal med 99% sikkerhet si at jeg kommer :)

Nyvasket bil eller ikke, så burde så mange som mulig trille innom en tur :)

 

For de som eventuelt har glemt det, er det fra 19:00 vi begynner å samles.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer sikkert. Håper på fint vær. Men tørr ikke ta det som en selvfølge at det blir fint nei. Vi bor jo i Trøndelag. hehe. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg dukker opp for å få litt synspunkter fra Audi-kjennere. Jeg skal kjøre 60 mil tidligere den dagen så jeg stiller garantert opp med en bil full av fluer i fronten. Men hvis ikke, er det planlagt noe senere i juli?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg dukker opp for å få litt synspunkter fra Audi-kjennere. Jeg skal kjøre 60 mil tidligere den dagen så jeg stiller garantert opp med en bil full av fluer i fronten. Men hvis ikke, er det planlagt noe senere i juli?

Har fast treff på samme sted og tid, hver første og tredje torsdag i måneden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau. men ser for meg 90% av folka er på ferie siste torsdagen ;)

 

Får ta meg en tur likevel, ser ikke ut som jeg rekker hjem før kl 19 på torsdag denne uken uten å bryte loven. 60 mil på 5 1/2 time, det kan jo gå. :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau. men ser for meg 90% av folka er på ferie siste torsdagen ;)

 

Får ta meg en tur likevel, ser ikke ut som jeg rekker hjem før kl 19 på torsdag denne uken uten å bryte loven. 60 mil på 5 1/2 time, det kan jo gå. :evil:

Går helt fint det! ;p

Iaffal om du kjører fra Sverige :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Èn stykk fra hommelvik stiller opp ihvertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var da noen her da... :)

vacn.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg telte 13 biler på det meste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der i et kvarter jeg og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Irriterer meg grønn over at jeg ikke rakk det : bh :

 

Så jo ut til å være bra med oppmøtte folk med tanke på ferietid osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For 'nye' folk kan det kanskje være litt vanskelig å 'bryte inn', siden en del av medlemmene, eller de fleste kjenner hverandre, eller andre som er der.

 

Men det er bare å brøyte seg frem det, eller avtale med lokallagsleder (Eirik Bakken), eller hvem som helst andre for den del. Hvis noen er sjenerte eller noe sånt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! Passer bra for meg! Jeg er ganske sjenert så. Prata bare litt med Preben på torsdag. Kjenner han fra før da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.