#1 Skrevet Juli 4, 2005 Jeppjepp, noen som tenker å ta turen til Bunnprisen på Sluppen nå på Torsdagen da? Har vært utrolig fraværende i det siste, men føler på meg at bilene fra Hommelvik stiller sterk nå til Torsdag iaffal Hvis været holder seg, finnes det ingen unnskyldninger for å ikke dra ut gliset iaffal Jeg kan iaffal med 99% sikkerhet si at jeg kommer Nyvasket bil eller ikke, så burde så mange som mulig trille innom en tur For de som eventuelt har glemt det, er det fra 19:00 vi begynner å samles. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2005 Jeg kommer sikkert. Håper på fint vær. Men tørr ikke ta det som en selvfølge at det blir fint nei. Vi bor jo i Trøndelag. hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2005 Mulig jeg dukker opp for å få litt synspunkter fra Audi-kjennere. Jeg skal kjøre 60 mil tidligere den dagen så jeg stiller garantert opp med en bil full av fluer i fronten. Men hvis ikke, er det planlagt noe senere i juli? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2005 Mulig jeg dukker opp for å få litt synspunkter fra Audi-kjennere. Jeg skal kjøre 60 mil tidligere den dagen så jeg stiller garantert opp med en bil full av fluer i fronten. Men hvis ikke, er det planlagt noe senere i juli? Har fast treff på samme sted og tid, hver første og tredje torsdag i måneden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 6, 2005 Jau. men ser for meg 90% av folka er på ferie siste torsdagen Får ta meg en tur likevel, ser ikke ut som jeg rekker hjem før kl 19 på torsdag denne uken uten å bryte loven. 60 mil på 5 1/2 time, det kan jo gå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 6, 2005 Jau. men ser for meg 90% av folka er på ferie siste torsdagen Får ta meg en tur likevel, ser ikke ut som jeg rekker hjem før kl 19 på torsdag denne uken uten å bryte loven. 60 mil på 5 1/2 time, det kan jo gå. Går helt fint det! ;p Iaffal om du kjører fra Sverige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 6, 2005 Èn stykk fra hommelvik stiller opp ihvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 7, 2005 Var da noen her da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 8, 2005 Tror jeg telte 13 biler på det meste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 8, 2005 Var der i et kvarter jeg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 9, 2005 Irriterer meg grønn over at jeg ikke rakk det Så jo ut til å være bra med oppmøtte folk med tanke på ferietid osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 10, 2005 For 'nye' folk kan det kanskje være litt vanskelig å 'bryte inn', siden en del av medlemmene, eller de fleste kjenner hverandre, eller andre som er der. Men det er bare å brøyte seg frem det, eller avtale med lokallagsleder (Eirik Bakken), eller hvem som helst andre for den del. Hvis noen er sjenerte eller noe sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 10, 2005 Hehe! Passer bra for meg! Jeg er ganske sjenert så. Prata bare litt med Preben på torsdag. Kjenner han fra før da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...