Sette over gummiputer ved bytte til KW1 coilovers?

Anbefalte innlegg

Hei. Fikk noen til ogmontere coilovers KW1 til min Golf GTE 2016, men syns den ble eklere kjøre med i dumper etter byttet. Får sån dobbel hopp og etterskjelvinger i dumper.

Når fikk di gamle demperne og fjærene tilbake lå det også med 4 stk gummiputer som er montert framme og bak org. Skal ikke disse flyttes over når monterer Kw coiloversen`?

 

Kunne ikke se fulgte med noen puter fra Kw i settet dem sendte. Får dessverre ikke lastet opp bilder fra app for tiden

 

Noen som vet?

 

MVh Frank

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å si uten å egentlig se på bilen selv, har byttet understell på en del mk7 golfer nå. Men på et coiloverkit er det ikke alt som skal flyttes over vet jeg. 

Kan åsså nevne at bilen min som er senket med vanlig dempere og fjærer åsså er litt rar i dumper, det er et golf syndrom når de blir lave dessverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Disse gummiputene er vel for bruk oppe og nede på original fjærene bak? På Coilower så sitter jo fjærene rundt støtdemperene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei Disse gummiputene er vel for bruk oppe og nede på original fjærene bak? På Coilower så sitter jo fjærene rundt støtdemperene.

Sitter  som orginalt bak. Demper for seg og fjæra for seg. Akkurat som orginal demper og fjær bak gjør. Eneste er at man justerer høyden med justerings skål på fjæra 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Sitter  som orginalt bak. Demper for seg og fjæra for seg. Akkurat som orginal demper og fjær bak gjør. Eneste er at man justerer høyden med justerings skål på fjæra 

MAO så skal jeg sitte med di 4 gummiputene i handa etter byttet til Kw1 ? Takk for svar

 
 
lagt til 1 minutter senere
 
Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Vanskelig å si uten å egentlig se på bilen selv, har byttet understell på en del mk7 golfer nå. Men på et coiloverkit er det ikke alt som skal flyttes over vet jeg. 

Kan åsså nevne at bilen min som er senket med vanlig dempere og fjærer åsså er litt rar i dumper, det er et golf syndrom når de blir lave dessverre.

Ok. På min ble den ikke verre med bare fjærer, men når satt på coiloversen ble det dobbel sprett og hopp i dumper :-( Ja ja , har begynt bli vant med det nå. Den ser jo jævli bra ut i forrhold så da svelger man jo bare da :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte på min scirocco før i sommer. Men juster ikke om jeg brukte alle orginale gummi foringen oppe og nede på fjærene bak🙈 mener ganske bestemt at der justerings mutter sitter på fjæra brukte jeg det ikke men husker dessverre ikke om jeg brukte den på andre siden av fjæra 🙈

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.