Håskenheim i Andebu fredag 6. september og Burger King kl. 17:30

Anbefalte innlegg

Godt folk!
 
Det er igjen duket for endeløs spenning og mye action når lokallaget møtes på gokarten i Andebu fredag 6. september! ☺
Vi har leid banen med kjøring fra kl. 18:00 - dvs møt opp i god tid slik at du er klar og kan stille til start allerede i første heat!
Det er lov å ha med heiagjeng, en kompis eller begge deler.
 
Etter at vinneren vant bærer det i samlet tropp til Revetal sentrum og Burger King hvor hver og en kan meske seg med akkurat det den (eller lommeboken) måtte ønske. ☺
Om ikke været er topp på uteserveringen kan vi jo treffes i 2 etg for felles bespisning.
 
Burker King stenger kl 22 og for dem som fremdeles synes at kvelden er ung og selskapet bra, åpner "Ranchen" (hos AB&BE 2 min fra BK) dørene med snacks til dem som måtte ønske det. Ta med egen drikke (Rema 1000 ligger ved BK og stenger kl 23:00). På "Ranchen" holder vi det gående til vertskapet sovner....
 
Ønsker alle velkommen til høstens artigste treff i lokallaget, så meld deg på allerede i dag! ☺
Det er selvfølgelig mulig å delta i alt eller deler av arrangementet, gi gjerne da beskjed om du skal kjøre gokart!
 
Vi sees!
 
Agenda:
Kl. 17:30 - Oppmøte Håskenheim: kjøredress, hjelm og tøys som må til.
Kl. 18:00-19:00 - Flatt jern - nå skal det kjøres med barnslig glede
Kl. 20:00-22:00 - Mat må man ha.... Vi møtes for en hyggelig aften på Burger Kking Revetal
Kl. 22:00 - til vertskapet sover: Mingling med snacks på Ranchen, Revetal.
 
 
 
 
 
 

Gokart2018_7.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer! :D Mulig jeg blir litt forsinket da jeg kommer fra Lillestrøm, men bør ikke bli så mye over 18. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller med horn i panna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg stiller med horn i panna.

 

Jammen, det kan vi like!! :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I skrivende stund ser det ut til at ikke mindre enn 16 stk har meldt seg på gokarten! Wow! : rock : Dette blir jo kjempeartig, da! Og vi har da plass til flere, så la ikke høstens store eventyr gå fra deg! Bli med - meld deg på! 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

image.png.5790248da2b6ad57c4a2b13c01fbd242.png

 

Ser ut som vi kan forvente glatte dekk ;) Husk skift! :) Jeg gleder meg ihvertfall! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

image.png.5790248da2b6ad57c4a2b13c01fbd242.png

 

Ser ut som vi kan forvente glatte dekk ;) Husk skift! :) Jeg gleder meg ihvertfall! :D

 

Da tenker du på dekkskift? Altså full wet eller wet? :klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Da tenker du på dekkskift? Altså full wet eller wet? :klapp:

Ja takk begge deler? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut til å kunne bli en våt affære på Håsken i morgen: ta med skift, håndkle osv. Mange synes det setter en ekstra piff på stemningen og rundene med glatte svinger, så jeg håper mange nok vil kjøre, likevel. Vi andre får kanskje henge litt sammen i kafeteriaen/klubbhuset om ikke regntøyet holdet mål?

 

Vi har oppmøte på Bruger King Revetal kl 20:00 sånn at de som ikke rekker gokarten kan møte oss der. Og "Ranchen" er åpen fra 21:30-tiden for den som har lyst.

 

Gleder oss til en morsom høstkveld sammen med dere! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, værvarslet endrer seg stort sett hele tiden, så ikke la dere skremme/lokke av regn! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare jeg som blir ekstra gira da? hmm : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok det, Kristian satt med våt rumpe hele kvelden.. :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til alle, 17 med stort og smått - 18 om vi tar med han på 4 bein - som møtte opp på en særdeles fuktig gokartbane! Men fy søren, så moro å følge de 4 som gav seg utpå! Og våte til skinnet!! For noen tøffinger! : rock :

Lasse valgte å feire bursdagen sin med oss og ta med familien slik at Gøran født i sommer, også nå er den yngste på treff! Velkommen. Alle syntes synd på bursdagsbarnet som måtte kjøre i slikt grisevær, så de valgte å kjøre pent og gi Lasse seier i alle tre heat! For en gjeng! :klapp:Gratulerer med en velfortjent seier!

 

Etter at våte kroppen hadde fått tørt tøy dro vi til Revetal og fylte Burger King med gode historier og litt ljug.... Mette ble vi og bra var det!

Den harde kjerne ble også med videre for litt brus og snacks på "Ranchen" og de siste trillet vel hjem rett før kl 02.

 

Et vellykket treff - og det blir ikke bedre enn dem som stiller og lager treffet, så tusen takk alle sammen! Dere er rå! : ja :

 

 

 

 

Sept_2019_05.jpg

Sept_2019_08.jpg

Sept_2019_09.jpg

Sept_2019_10.jpg

Sept_2019_13.jpg

Sept_2019_20.jpg

Sept_2019_21.jpg

Sept_2019_22.jpg

Sept_2019_25.jpg

Sept_2019_26.jpg

Sept_2019_27.JPG

Sept_2019_28.JPG

Sept_2019_29.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å her satt jeg å begynte å lese tråden å tenkte, YES, endelig gokart på fredag…..men så leser jeg mer og innser at jeg er ei uke for seint ute....: bh :  : bråk :

(rota litt med datoen da jeg starta å lese tråden for å si det mildt) : klø :

 

Satser på å møte på neste treff.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Å her satt jeg å begynte å lese tråden å tenkte, YES, endelig gokart på fredag…..men så leser jeg mer og innser at jeg er ei uke for seint ute....: bh :  : bråk :

(rota litt med datoen da jeg starta å lese tråden for å si det mildt) : klø :

 

Satser på å møte på neste treff.....

 

Du din!!! BE skulle sende deg PM (for jeg har merket meg at heller ikke du - som BE - er på FB?)! Det glemte han.....

Du skrøt stort i fjor sommer at nå skal du tilbake til Vestfold og nå skulle vi endelig treffe deg igjen... Mmm, ja? Det var vel 1 år siden vi så deg sist, ja. 

Men VELKOMMEN!!! : ja : Du kan merke deg neste treff allerede: TORSDAG 3. OKTOBER!!! BE there! Vi gleder oss til å ha deg med i gjengen igjen! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk 😁

Datoen ble plotta inn i kalenderen igår ja.... Så får vi prøve 👍

Har sjekka at Hjulebordet ikke kræsjer med andre julebord og arrangementer i desember....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Takk takk 😁

Datoen ble plotta inn i kalenderen igår ja.... Så får vi prøve 👍

Har sjekka at Hjulebordet ikke kræsjer med andre julebord og arrangementer i desember....

 

Fantastisk!!! Musikk i mine ører! :klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.