Garasjerydding!! Mye Audi C4 deler selges, S4/S6, og TDI Quattro

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg driver å rydder i garasjen, og har derfor en god del C4-deler jeg skal selge. Har to TDI quattro delebiler som hugges etterhvert. Pluss at jeg har en god del liggende fra før av, til både TDI, og S- Femmer.

Legger ut dette som en "Feeler" tråd foreløpig, slik at dersom det er noen som trenger noe, så kan de spørre :)

Etterhvert som jeg får en oversikt over hva som skal selges, så vil jeg lage ei liste her.

Befinner seg i Trondheim, men er behjelpelig med frakt dersom det er gjennomførbart :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6trinns girkasse til quattro? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjerne til AEL motor med org chip?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjærnben til S4 uten UFObremser? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

6trinns girkasse til quattro? 

Dessverre, så er den jeg har tenkt å selge solgt, skal gi beskjed dersom det blir endring i planene der :)

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hjerne til AEL motor med org chip?

Har ett par AEL hjerner liggende ja, men usikker på om jeg har org chipper, er det ett must?

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Fjærnben til S4 uten UFObremser? 

Regner med du tenker på fjørbein med HP2 bremser (S6/S4)? har dessverre ikke det til salgs :( Har til A6 da, men de er vell ulik.

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Venstre bakdør s4 c4 sedan? 

Vet du om dørene er lik på Avant og sedan? har en god del dører liggende, så det tror jeg ordner seg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

 

Har ett par AEL hjerner liggende ja, men usikker på om jeg har org chipper, er det ett must?

 

Du vet ikke hva chip som sitter i de hjernene ? Blir veldig billige de da:P. Kan klare meg med en ferdig chip'et også. 

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

 

Vet ikke hvilke chipper som står i, men kan evt åpne og sjekke. Send en PM, så blir vi helt sikkert enige om pris :)

Er vell forresten startsperre i disse? Du har kontroll på det om du tenker å bytte hjerne eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du:

Bakluke uten rust til s4 avant? 

Dørlister (dem utpå hvor det alltid starter å ruste) oppe og nede begge sider? Og S4 emblem til grill og bakluke 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6trinns spakstell komplett til 01e? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Vet du om dørene er lik på Avant og sedan? har en god del dører liggende, så det tror jeg ordner seg :)

Alle dører er like for Avant og Limousine, det er bare forskjell mellom 100 og A6. (listeinnfesting midt på døra)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det kommet inn en del svar ser jeg :)

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Har du:

Bakluke uten rust til s4 avant? 

Dørlister (dem utpå hvor det alltid starter å ruste) oppe og nede begge sider? Og S4 emblem til grill og bakluke 

Har flere bakluker til Avant ja, de er fra A6 da, men de er vell like uansett bortsett fra refleksplata. 

Dørlister midt på døra har jeg iallefall, men de er også fra A6, så da spørs det om du må bytte hele døra isåfall da. Lister nede er jeg usikker på hva som finnes i lageret her, disse pleier somregel å ha fått litt juling, men kan sjekke hva jeg har.

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

AAN styreenheter med chip ? :)

Dessverre, så har jeg ikke det.

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

6trinns spakstell komplett til 01e? :)

Jepp, disse har jeg flere av. Send meg en PM om du fortsatt er på utkikk :) 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du LMM/Maf sensor til 2.2t aan? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.