Rekkefølge montering div bunndel 1.8T AWT

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med litt vedlikehold og modifisering på en 1.8T og har ute bla traversen (for nye foringer) og girkassa (for ny clutch) og skal nå til med å bytte oljepumpe, oljetilførselsrøret og blant annet bakre tetning på veiva. Nå er jo tetningen festet i en "kassett" som igjen fester i blokka og også bunnpanna. Siden tetningen og det hele har litt mulighet til bevegelse og det er flere deler som skal ha "sort guffe" - bør jeg montere bunnpanna før jeg monterer tetningen eller bør jeg gjøre det omvendt eller har det ingen betydning? Grunnen til jeg spør er at jeg synes IABED tetningen jeg skal benytte ikke virker fullt så tight som originalen og kan bevege se litt mer.. Nå har jeg kun testet uten selve tetningen, men med alle skruene har jeg nok en millimeter jeg kan røre den i hver retning uten noe form for indexering annet enn skruene til bunnpanna..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.