SOLGT!!!Original S3 8P K04 turbo og inercooler selges.

Anbefalte innlegg

2006 Audi S3 8P (BHZ) Original turbo og intercooler  selges samlet kr 5500 kr, originale S3 8P dyser følger med ved rask handel.Kan selges hver for seg , 4000 kr for turbo og 1500 kr for intercooler og 500 kr for dyser. Selges pga oppgradering av turbo,,intercooler og dyser.
Turbo er veldig bra stand, det er overhode ingen slark i wastegate, (lukker 100%) den har rullet 140 000 km, men er i så bra stand så skulle neste tro den har vært byttet/overhalt.
Aldri vært chippet eller lignende. Intercooleren er også i meget bra stand, ingen lekkasje, kjøler bra. Den er av nyere dato da bilen har vært frontskadet en gang av tidligere eier, intercooleren er bare 5 år gammel . Har kvittering.Har aldri hatt noe problem med turbo eller intercooler i mitt eie, turbo er helt frisk å leverer det den skal.
Det er bare å ta kontakt om du lurer på. 

DSC_0232.JPG

DSC_0231.JPG

DSC_0230.JPG

DSC_0229.JPG

DSC_0219.JPG

DSC_0216.JPG

DSC_0215.JPG

DSC_0214.JPG

DSC_0213.JPG

DSC_0212.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den intercoolern er av nyere type ja, på min 2007 S3 var det plastkammer på den, ikke full alu som denne. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Den intercoolern er av nyere type ja, på min 2007 S3 var det plastkammer på den, ikke full alu som denne. :)

Ok. Grei å vite. Takker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen interesse for turbo og IC?  Det er vel feil årstid? Bare en ny turbo koster 15 000 kr. Så prisen jeg har satt er ikke for høy.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.