2010 A4 Allroad vurderes solgt til rett kjøper?

Anbefalte innlegg

Vurderer å bytte ut Allroaden til fordel for en litt større bil :/
synes denne fortjener å forbli en klubb bil da den meg bekjent har vært i klubben siden ny? (Ikke som ren utstillings-bil, men allikevel entusiast eid) 

Litt kort info:
Årgang: 2010
Motor: 143hk, oppgradert etter "diesel gate" til 185hk steg 1 da ikke stoler helt på vw sin "fix" 
Dette har fungert utmerket i et par år nå og bilen går veldig godt og billig :)  
Km stand: 192k
Vedlikehold i senere tid: Full service med bytte av alle filter. Motorolje er jevnlig byttet minimum 1gang i året (få km pr år) 
Regreim + hjul og vannpumpe er nylig byttet i år, AC er etterkontrollert og påfyllet gass. Bilen selges ferdig EU godkjent og med helt ny sommer og vinterdekk! (19 og 18") 

Utstyrsnivå: Etter min mening en svært godt utstyrt bil til allroad å være, tar med det viktigste:
Full skinn pakke innvendig
Sort taktrekk

Panorama tak
Cruise control
Voice control
Bang Olufsen stereo
MMI 3G High + med største navigasjons pakken, med andre ord joystick på kontroll, største skjermen med høyeste oppløsningen. 
Multifunksjons ratt (3eiket) 
Elektriske speil
Parkeringsensorer foran og bak

Full farge skjerm i dash
Regnsensor
Xenon m/drl 
+++

Ellers bærer bilen preg av å være veldig godt tatt vare på, ingen bulker, tilnærmet helt fri for steinsprut i front, (et par minimalistiske over frontrute)
Tilstanden på lakk er svært god, bærer preg av jevnlig vedlikehold og polering. Her har man både en knallgod hverdags bil, men kan fint også brukes til utstilling. 
Bilen er godkjent senket på vossen coilovers (I samme høyde som på alle bilder) Jeg har ikke justert noe på disse etter montering, men er smurt opp jevnlig om noen ønsker å justere her senere. Uansett svært behagelig bil å kjøre! Alt i alt en meget vedlikeholdt å god bil. Jeg tror man skal lete en stund på bruktmarkedet for å finne en 2010 modell som tar seg så godt ut både mekanisk og estetisk. :) Km stand merkes aldeles ikke, og alle store påkost er tatt :) Her kan man kjøre til 400,000 uten å tenkte på regreim bytte. 

Bilen kommer ikke på finn før den er EU godkjent (Ca 2 ukers tid)
Som nevnt blir den levert med 4 helt nye dekk både på sommer og vinterhjulene. 

Vanskelig å sette en eksakt pris på denne da er er lite / ingen i tilsvarende skikk / utstyrs-nivå ute for salg pr dags dato. 
Men prisklasse: Høy, Bud mottas. Men selges trolig ikke under 200K

Ta kontakt ved spørsmål.
Bilen står i Østre Toten Kommune. 

Flere bilder finnes her: https://imageshack.com/a/sFEH/1

TlX1Ol.jpg
 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.