Recommended Posts

Er det noen som kjenner til VAG godbiter på messen, eller om klubben stiller i år?

Vurderer å ta med guttungen på en tur.

 

edit: ser VACN har B03-03.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klubben stiller iår og. Og iår har vi noen virkelig godbiter! Bare å glede seg :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.