#1 Posted October 14, 2019 (edited) Er det noen som kjenner til VAG godbiter på messen, eller om klubben stiller i år? Vurderer å ta med guttungen på en tur. edit: ser VACN har B03-03. 1 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2 Posted October 14, 2019 Klubben stiller iår og. Og iår har vi noen virkelig godbiter! Bare å glede seg 2 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...