#1 Skrevet Oktober 20, 2019 Var på lansering av ID.3 1ST i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 20, 2019 Var det ikke i går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 20, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 49 minutter siden, Bjørn Gisle Brygfjeld skrev: Var det ikke i går? Var vel for forhandlere i distriktet i dag. Min far har reservert en hos Sveen Auto i Surnadal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 20, 2019 Aha, da forstår jeg. Hvordan er førsteinntrykket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 20, 2019 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 1 time siden, Bjørn Gisle Brygfjeld skrev: Aha, da forstår jeg. Hvordan er førsteinntrykket? Godt inntrykk forsåvidt. Kul bakfra! Nye Golf skulle hatt ID.3 sin bakende! Litt for stor kontrast mellom for- og bankende, da fronten er veldig snill sammenlignet med bakenden. Hvitt ratt og instrumenter blir veldig 'skrikende' etter min smak. Spesielt rattet tar mye oppmerksomhet i hvitt. Veldig gode seter foran (med regulerbar sittepute) og faktisk også gode bakseter. Svært god plass i kupeen for en bil i Golf-segmentet. Det er god plass for fire voksne. God plass i kupeen har nok gått på bekostning av bagasje- og lagringsplass. Dette har vel motorpressen skrevet om også, da det ikke er plass til noe som helst under 'panseret'. Head-Updisplayet imponerte. Veldig stort steg opp fra den pleksiglassplata VW først kom med som 'Head-Updisplay'. Det jeg reagerer mest på med 1ST er nok utvalget av lakkfarger... Grå, grå, hvit og knall turkis er liksom litt labert. Dette endres vel forhåpentligvis på fremtidige modeller etter 1ST. Edit: Bare så det er sagt; jeg hadde garantert gått for turkis av de fire fargene! Skiller seg veldig ut blant Norges grå bilpark. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2019 Så den på OMS i helgen, den var mye mindre enn forventet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 31, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 42 minutter siden, Thomas Toget Pedersen skrev: Så den på OMS i helgen, den var mye mindre enn forventet. Veldig lik Golf i størrelse utvendig. Innvendig er den overraskende mye større enn Golf... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 31, 2019 Blir jo interessant med bakhjulsdrift, liten svingradius, trommelbremser bak...... Godt mulig at dette er store fordeler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 31, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 7 timer siden, Rolf Erik Blokkum skrev: Veldig lik Golf i størrelse utvendig. Innvendig er den overraskende mye større enn Golf... Jeg kjører Golf mk7.5 til daglig, og syntes ID3 virket mindre både innvendig og utvendig 🤔🤷♂️ Vil påstå at den er mer i polo-klassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 31, 2019 @Thomas Toget Pedersen Inside, the ID.3’s boot capacity is 390 litres – only 10 litres more than the Golf’s – but more significantly the wheelbase is 14cm longer. The Golf has never been a small car inside, but the ID.3 allows you to sit like you’re in a Skoda Superb; rear-seat occupants have space to cross their legs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 31, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 1 time siden, Bjørn Gisle Brygfjeld skrev: @Thomas Toget Pedersen Inside, the ID.3’s boot capacity is 390 litres – only 10 litres more than the Golf’s – but more significantly the wheelbase is 14cm longer. The Golf has never been a small car inside, but the ID.3 allows you to sit like you’re in a Skoda Superb; rear-seat occupants have space to cross their legs. Hahahaha... Seriøst 😂😂😂 Må være designet på den som gjør at den ser liten ut 😂😂😂 Jeg la merke til at det satt 3 ungdommer baki bilen på messa, og de satt ganske trangt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 1, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 13 timer siden, Thomas Toget Pedersen skrev: Hahahaha... Seriøst 😂😂😂 Må være designet på den som gjør at den ser liten ut 😂😂😂 Jeg la merke til at det satt 3 ungdommer baki bilen på messa, og de satt ganske trangt. Mye trangere bak i min gamle Mk7 i forhold til denne ja! Slipper tunnel også i ID.3... Du skal ha stor bil før det blir komfortabelt å sitte tre voksne bak. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 27, 2020 Fruen signerte på en ID.3 1ST Max i Makena Turkis i går. Nå er det bare å glede seg til oktober! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 7, 2020 (endret) Denne bilen er som forventet - knallbra! Plassen i baksetet er god, mye større enn forventet så det blir nok ingen problem med bakovervendt barnestol - svært gode seter også. Liker løsningen med hengerfestet bak skiltet som vipper ned i James Bond stil. Infotainment er som i Golf 8, personlig liker jeg fysiske knapper for klima da det er noe knot å gå inn i menyene for å tilpasse men det er vel en vanesak. Blir nok en volumselger men kjenner jeg er mer spent på ID.4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...