Volkswagen ID.3 1ST lansering Møller Trondheim

Anbefalte innlegg

Var på lansering av ID.3 1ST i dag. 

 

20191020_145246.jpg

20191020_145235.jpg

20191020_145019.jpg

20191020_144838.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Var det ikke i går?

Var vel for forhandlere i distriktet i dag. 

Min far har reservert en hos Sveen Auto i Surnadal. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, da forstår jeg. 
 

Hvordan er førsteinntrykket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Aha, da forstår jeg. 
 

Hvordan er førsteinntrykket?

Godt inntrykk forsåvidt. Kul bakfra! Nye Golf skulle hatt ID.3 sin bakende! Litt for stor kontrast mellom for- og bankende, da fronten er veldig snill sammenlignet med bakenden. 

Hvitt ratt og instrumenter blir veldig 'skrikende' etter min smak. Spesielt rattet tar mye oppmerksomhet i hvitt. 

Veldig gode seter foran (med regulerbar sittepute) og faktisk også gode bakseter. Svært god plass i kupeen for en bil i Golf-segmentet. Det er god plass for fire voksne. God plass i kupeen har nok gått på bekostning av bagasje- og lagringsplass. Dette har vel motorpressen skrevet om også, da det ikke er plass til noe som helst under 'panseret'. 

Head-Updisplayet imponerte. Veldig stort steg opp fra den pleksiglassplata VW først kom med som 'Head-Updisplay'. 

 

Det jeg reagerer mest på med 1ST er nok utvalget av lakkfarger... Grå, grå, hvit og knall turkis er liksom litt labert. Dette endres vel forhåpentligvis på fremtidige modeller etter 1ST.

 

Edit:

Bare så det er sagt; jeg hadde garantert gått for turkis av de fire fargene! Skiller seg veldig ut blant Norges grå bilpark. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den på OMS i helgen, den var mye mindre enn forventet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Så den på OMS i helgen, den var mye mindre enn forventet.

Veldig lik Golf i størrelse utvendig. Innvendig er den overraskende mye større enn Golf... 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir jo interessant med bakhjulsdrift, liten svingradius, trommelbremser bak...... Godt mulig at dette er store fordeler!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Veldig lik Golf i størrelse utvendig. Innvendig er den overraskende mye større enn Golf... 

 

Jeg kjører Golf mk7.5 til daglig, og syntes ID3 virket mindre både innvendig og utvendig 🤔🤷‍♂️ Vil påstå at den er mer i polo-klassen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

@Thomas Toget Pedersen

 

Inside, the ID.3’s boot capacity is 390 litres – only 10 litres more than the Golf’s – but more significantly the wheelbase is 14cm longer. The Golf has never been a small car inside, but the ID.3 allows you to sit like you’re in a Skoda Superb; rear-seat occupants have space to cross their legs.

 

VW-ID-3-vs-e-Golf-1200x800-726c9402646d9

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

@Thomas Toget Pedersen

 

Inside, the ID.3’s boot capacity is 390 litres – only 10 litres more than the Golf’s – but more significantly the wheelbase is 14cm longer. The Golf has never been a small car inside, but the ID.3 allows you to sit like you’re in a Skoda Superb; rear-seat occupants have space to cross their legs.

 

VW-ID-3-vs-e-Golf-1200x800-726c9402646d9

 

Hahahaha... Seriøst 😂😂😂 Må være designet på den som gjør at den ser liten ut 😂😂😂 Jeg la merke til at det satt 3 ungdommer baki bilen på messa, og de satt ganske trangt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Hahahaha... Seriøst 😂😂😂 Må være designet på den som gjør at den ser liten ut 😂😂😂 Jeg la merke til at det satt 3 ungdommer baki bilen på messa, og de satt ganske trangt.

Mye trangere bak i min gamle Mk7 i forhold til denne ja! Slipper tunnel også i ID.3... 

Du skal ha stor bil før det blir komfortabelt å sitte tre voksne bak. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fruen signerte på en ID.3 1ST Max i Makena Turkis i går. 

Nå er det bare å glede seg til oktober! 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne bilen er som forventet - knallbra! Plassen i baksetet er god, mye større enn forventet så det blir nok ingen problem med bakovervendt barnestol - svært gode seter også.
 

Liker løsningen med hengerfestet bak skiltet som vipper ned i James Bond stil. Infotainment er som i Golf 8, personlig liker jeg fysiske knapper for klima da det er noe knot å gå inn i menyene for å tilpasse men det er vel en vanesak. Blir nok en volumselger men kjenner jeg er mer spent på ID.4. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.