Anbefalte innlegg

Har velsignet fruen med sitt eget 80 quattro prosjekt og trenger en motor til denne. Det er en 90 modell og jeg trenger komplett motor til denne, har googlet meg fram til at det kan være en 1,8 S med spinnville 90 HK. Noen som har noe slikt til salgs som starter og går? Har funnet noen i sverige evt. Trenger forøvrig også speil førerside og forskjerm som er hel :)

 

Bor på østlandet så gjerne ikke mer enn 4 timer rundt her eller sendes.

 

På forhånd takk!

 

Nicklas Myhrer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en kjørbar 91 modell med denne motoren stående. Kan selge motor og det andre du trenger men har lovt bort rammevangen og litt annet til en annen kar her inne.

Men jeg har ikke quattro da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Har du med k-jet insprut eller forgasser? Trenger egentlig k-jet🙈 Hva ønsker du for sakene?👍

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom motoren er med Jetronic innsprøytning er det en 1.8E du trenger, er det forgasser er det 1.8S.

 

Forøvrig bør det være rimelig enkelt å finne noe tilsvarende basis, dog andre motorkoder, fra Golf 2 - som et tips.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei! Har du med k-jet insprut eller forgasser? Trenger egentlig k-jet🙈 Hva ønsker du for sakene?👍

Jeg skal sjekke står 1.8 S bakpå bilen men jeg har ikke sett så nøye under panseret enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.