#1 Skrevet November 25, 2019 Har byttet dører på Passaten, og de henger helt på halv 8. På hengslene mot døra får jeg ikke justert høyde, så de tar i karosseriet bak om jeg ikke løfter de når jeg smeller de igjen. Merker at det er slark i avbildet bolt med gummihette på. Kan dette løses med shims/foring, eller er hele hengselen gåen? Døra jeg bytta gikk fint igjen, og hengslene er de samme. Vi har vært 2 mann på denne jobben, og ingen av oss har vært borti så umulige dører! Er det en spesiell teknikk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2019 Her ser det ut som om hengslet er utslitt. Tror ikke det går å reparere dette (ikke helt sikker). Ville byttet hengslet med ett bedre fra bil med lav km.stand på et hoggeri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2019 Takk, holder på å skaffe en annen. Etter nærmere undersøkelse der det ikke ut som at det er noe å fikse på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...